These are a few…

Jeg er materialistisk, og jeg skammer meg ikke over det engang. Jeg tror jeg har sunne verdier, og er nok mer glad i mennesker enn ting, hvis jeg for eksempel hadde vært i et brennende hus med et menneske og med tingene mine, så ville jeg ha reddet mennesket før jeg reddet tingene, selv om det var et menneske jeg egentlig ikke likte noe særlig. Men jeg har mange ting, og jeg liker dem godt. Mesteparten av tiden bare koser jeg meg med tanken over at jeg eier disse tingene, men nå tenkte jeg at jeg skulle legge dem ut her på bloggen min. Ikke for at du skal bli misunnelig, men fordi du skal kunne glede deg over alle disse fine tingene, som er mine, mine, mine!

Førstemann ut er Manneken Pis-vinåpneren min. Ikke bare er den utrolig kul, men jeg fikk den i sin tid av studievenninnene mine, en fantastisk gjeng med folk, så den har stor affeksjonsverdi også. Eneste ulempen er at det er ikke så lett å åpne vinflasker med den.

, ,

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

