Bilromantikk – En Føljetong – Del 2

Lavelle

Da jeg flyttet nylig, var noe av det første jeg la merke til en blå bil av samme merke som Cordelia på den felles parkeringsplassen . Så sant det er mulig parkerer jeg Cordelia ved siden, eller i nærheten av denne blå bilen, som jeg kaller Lavelle (hardcore Buffy-fans tar referansen). I det siste har jeg lagt merke til at Lavelle står ved siden av Cordelia, selv om det er vi som har parkert først. Cordelia og Lavelle er blitt kjærester. De står der ute på den kalde parkeringsplassen og holder hverandre med selskap hele natten, og av og til store deler av dagen. Jeg er veldig glad på Cordelias vegne, men det får meg litt til å føle meg som den eneste single kvinnen igjen i hele verden. Håpet er at Lavelles eier er en Sympatisk og Pen Ung Mann, som kanskje kan bli min kjæreste. Så kan vi dobbeldate. Lavelle og Cordelia, og SPUM og jeg. Det blir bra.

mer kommer…

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

