En norsk film det aldri ble noe av

En vits jeg har laget helt selv. Og den går på rim. Hva mer kan man be om?

Jeg hadde skrevet et manus
og ga det til Wam og Vennerød
De ville bruke det i en film
-jeg var så glad jeg kunne dø

De ville ha Håvard Bakke
til hovedrollen «Fancy mann på by’n»
Vi dro alle til Erlend Loe
for å se om han ville gi oss noe gryn

Vennerød gikk først
Wam gikk etter ham
Så kom Håvard; til sist
kom jeg – som ville lenger fram

Så jeg tråkket over Håvard
-han ble sur kan du tro
Han gadd ikke være med i filmen lenger
Han tok med seg de andre og dro

Moralen i denne historien,
den er faktisk sann:
Gå ikke over Bakke
etter Wam

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

