Dum og hva?

Det var noe som plagde meg litt med den forrige blogg-posten min. Jeg skjønte ikke hva før mange timer senere. Jeg har gjort meg selv utrolig mye dummere enn jeg er. Dette var et slag i trynet! Er jeg virkelig en av disse jentene som tror så mye på uttrykket «dum og deilig» at jeg også tror at jo dummere jeg er, jo deiligere virker jeg? Det kan umulig være helt bra. Jeg grublet en del på dette, før det slo meg: jeg gjør meg ikke dummere enn jeg er for å framstå som deilig, men for å underholde. Det føles mye bedre. I sin selvbiografi «Leading with my chin», forteller Jay Leno at han som barn lot vennene hans slå ham i hodet med en hammer, sånn i underholdningens navn. Jeg gir inntrykk av å være dust. Jeg vil si at det er et vel så stort offer. Men etter litt sjelegransking har jeg kommet fram til at det er verdt det

  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

