Usympatiskmelding

Jeg kan desverre ikke komme på jobb i dag, da jeg er gretten og ikke føler meg helt hyggelig. 

  1. #1 by Iversen on 24 januar 2007 - 3:07 pm

    Si fra om det funka.

  2. #2 by Sonja on 24 januar 2007 - 4:10 pm

    JA! Jeg ble sendt hjem med beskjed om å legge med på sofaen, spise sjokolade og se Studio 60 til jeg ble glad igjen… næh.

  3. #3 by Cathrine on 24 januar 2007 - 8:24 pm

    Men du burde jo fått kred for advarselen!
    Spis en sjokolade selvom. Fiine unnskyldningen.
    😀

  4. #4 by Miss Piggy on 25 januar 2007 - 1:01 pm

    Tenk om livet hadde vært så enkelt.. At man rett og slett kunne gjøre som man ville utifra ens egen dagsform!!!

    Tror ikke det hadde blitt utført så mye fornuftig arbeid rundt om da, akkurat.. *thihi*

  5. #5 by Sonja on 25 januar 2007 - 3:11 pm

    Takk for sympati. Gladere nå. Bare det å skrive meldingen hjalp ganske godt på humøret. Anbefales.

Legg igjen en kommentar

