Underbevisstheten min driver og utvikler en slags politisk holdning helt på egen hånd

Jeg drømte i natt at jeg var politisk rådgiver for Kristin Halvorsen.  Hun skulle delta i en debatt, som vikar for vikaren (dere får samme info som jeg fikk i drømmen.  Jeg hadde ingen problemer med å godta den forklaringen, jeg synes ikke dere skal ha det heller).  Dette passet oss kjempebra, for ved at det var Kristin som deltok i akkurat denne debatten, ville vi kunne fikse alt kaoset i SV.  Kristin gjorde en kjempe innsats, og jeg satt i publikum og var strålende fornøyd.  Plutselig begynte det noe rabalder på sidelinjen, og jeg gikk for å undersøke hva det var.  Det viste seg å være en liten gutt som hadde en type hukommelsessvikt, som gjorde at han ikke husket noe som helst fra dagene før.  Han måtte derfor ha kjempemye underholdning hver dag, for ikke å kjede seg i hel, i bokstavelig forstand, fordi han uten husk ikke kunne tenke seg tilbake til artigere dager, for å unngå dette.  Foreldrene hans hadde ansatt en hel bråte med folk som var ansvarlige for å underholde gutten.  Det viste seg etter hvert at også jeg var en del av apparatet som skulle hindre gutten fra å kjede seg, og dessuten var det faktum at SV i det hele tatt var i regjering også regissert av dem.  Av og til lurer jeg på hva hjernen min egentlig driver med mens jeg sover.

  1. #1 by tina on 20 februar 2007 - 7:43 pm

    jøjeseg…

    men er det noe bedre å drømme at man bor i en fluesopp og snakker ved å pipe..?
    kanskje vi er like f…. up begge to? 🙂

  2. #2 by Sonja QoE on 20 februar 2007 - 8:25 pm

    He he. Noe av greia her er forresten det at jeg er så lite politisk engasjert at det nesten er pinlig. Tror ikke jeg hadde klart å plassere meg på høyre- eller venstresiden om jeg hadde prøvd. Å bo i en fluesopp er sikkert ikke så dumt, det heller.

  3. #3 by Undre on 20 februar 2007 - 10:42 pm

    Er du s.i.k.k.e.r. på at det var en drøm, Sonja?

  4. #4 by Miss Piggy on 21 februar 2007 - 8:40 am

    Politikk??!!?? Hæ? Du er ikke den eneste som ikke er engasjert. Jeg har faktisk aldri (og her får jeg vel pepper…) brukt min stemmerett… Orker ikke sette meg inn i programmene, og så er det jo bare løgn og fanteri alt de folkene driver med!

    Og du.. Synes du er flink med kommaene jeg.. 😉 *thihi*

  5. #5 by Sonja DaA on 21 februar 2007 - 9:34 am

    Undre: Kanskje ikke. Hvem er jeg til å dømme hva som er drøm og hva som er virkelighet?

    Miss Piggy: Jeg prøver jo, men jeg blir så frustrert av all drittslenginga. Dessuten er jeg enig og uenig med alle. Jeg har til nå stemt på 4 forskjellige partier på 3 valg. Da jeg for mange år siden tok en sånn «hva skal du stemme test» fikk jeg som resultat at jeg helst ikke burde stemme i det hele tatt.

  6. #6 by Miss Piggy on 21 februar 2007 - 3:40 pm

    Haha! Jeg hadde sikkert oppnådd samme svaret på den testen!! =)

Legg igjen en kommentar

