IT’S ALIVE!

Kristin skrøt i går i kommentarfeltet mitt om at hun var en ikke så aller verst rørlegger, og siden denne bloggen sakte, men sikkert driver og morfer inn i en kontaktannonse, kunne jeg ikke være dårligere.  Jeg brettet altså opp armene, krøp innunder vasken, og koblet til oppvaskmaskinen min.  HELT SELV!  Det var faktisk ikke så veldig vanskelig, og jeg er glad jeg ikke ringte rørlegger, for det hadde faktisk vært litt flaut.

 

Se, oppvaskmaskinen jobber; den mekaniske bølgelyden fyller nok en gang leiligheten min

elskede oppvaskmaskin

 

Adjø, oppvaskhansker! (Illustrasjonsfoto; kan ikke kaste oppvaskhanskene, da de har vist seg fantastiske i forbindelse med åpning av lokk som sitter fast)

Arriverderci!

 

Oppvaskmaskinen jobber litt mer (det er ikke så mye som skjer, men på dette bilde kan man se den ikke helt optimale rørføringen – et bevis på at jeg faktisk har gjort det selv.)

rørsalat

 

Skikkende ren oppvask, helt av seg selv.  Magi!

vel, nesten...

  1. #1 by Kent on 27 februar 2007 - 7:28 pm

    Vakkert. for en fin kabel-løsning

  2. #2 by Sonja DaA on 27 februar 2007 - 10:52 pm

    Vel, alternativet var å begynne å sage i benkeplaten. Og det kan bare ikke gå bra.

  3. #3 by Undre on 27 februar 2007 - 11:20 pm

    Neimen, så bra jobba, Sonja!

    😀

    Fagfolk er for pyser!

  4. #4 by Miss Piggy on 28 februar 2007 - 8:56 am

    Bare en sånn liten advarsel i margen (fra en som har vokst opp med en far som var rørlegger…)

    Det er veldig viktig å passe på at alt er riktig koblet!!! For dersom uhellet skulle være ute, og du får lekkasje eller noe, så får du ikke dekket en skitt når det ikke er et autorisert menneske som har fikset det…

  5. #5 by Sonja DaA on 28 februar 2007 - 3:07 pm

    Takk, Undre, jeg følte emg litt sånn superkvinne.

    Miss Piggy: Du kan ta det med ro. Jeg er ikke tryggere på mine rørleggerferdigheten enn at jeg stenger av vanntilførselen, når oppvaskmaskinen ikke er i bruk.

  6. #6 by Miss Piggy on 28 februar 2007 - 3:22 pm

    *imponert smil* Du e så flink, atte!!!

  7. #7 by Undre on 28 februar 2007 - 6:51 pm

    Sonja DaA: Alle fortjener å føle seg som en superkvinne titt og ofte! 😀

  8. #8 by kristin on 28 februar 2007 - 7:52 pm

    Den kontaktannonsemorfingen lurer jeg på om jeg ogå skal begynne med For det må jo være en grunn til at man blogger.

  9. #9 by Sonja DaA on 28 februar 2007 - 8:25 pm

    Kristin!! Takk for at du motiverte meg til å få fingeren ut. Du er min favorittperson denne uken. Og jeg tror kanskje det er en idè å la morfingen foregå på en litt mer diskret måte enn hva jeg gikk for.

    Undre og Miss P 😀

Legg igjen en kommentar

