HAT!

Når man våkner om morgenen med dårlig samvittighet for at man ikke har mer dårlig samvittighet, vet man at det blir nok en råtten dag.  Gaah.  Gleder meg til påskeferien.  Så veldig.

  1. #1 by Esquil on 1 mars 2007 - 7:22 pm

    hehehe

  2. #2 by Sonja DaA on 1 mars 2007 - 10:59 pm

    Du kan le nå, men jeg har en mistanke om at det nå kommer 4 uker med korte, gretne poster på denne bloggen.

    Men så skal jeg til Florida, og da er det jeg som ler.

  3. #3 by Esquil on 1 mars 2007 - 11:07 pm

    det var ikke en næ-hæ-hæ hæ-hæ-latter, jeg bare likte den dårlig samvittighet-setningen 🙂

  4. #4 by C on 1 mars 2007 - 11:35 pm

    Bifalles!!!!

  5. #5 by Sonja DaA on 2 mars 2007 - 8:01 am

    Esquil: Oi. Sorry. Da var det bra at jeg ikke virkelig bet hodet av deg, som var min første innskytelse. Som sagt, generell grettenhet.

    C: Takk. I dag våknet jeg med god gammeldags tradisjonell dårlig samvittighet, så jeg antar det er et skritt i … en retning.

  6. #6 by Miss Piggy on 2 mars 2007 - 2:07 pm

    Altså… Ordtaket «Morgenstund er gull i munn» har aldri eksistert i mitt vokabular! Hos meg er det mer sånn; «Morgenstund er tull i grunn»

    Råtne dager er noe dritt!!

    Cheer up my friend!! =) Det er jo tross alt helg!!

    FREDAG, FREDAG, FREDAG!!!

  7. #7 by Sonja DaA on 2 mars 2007 - 3:04 pm

    Hjelper ikke. Skal være gretten i minst to uker nå.

Legg igjen en kommentar