5 filmer jeg ikke ville hatt liggende fremme dersom jeg fikk besøk av en filmelsker jeg ville imponere

5. Sorority Boys. Tre gutter blir kastet ut fra Fraternityen sin og blir medlem i en sorority for de aller minst populære jentene. I drag lærer de en lekse om hvordan det er å være en ikke så veldig pen jente. Akkurat som en college-komedie, bare dummere.

4. Plan 9 from outer space. Den gjengse oppfatning er vel at denne er så dårlig at den blir bra. Jeg mener den er så dårlig at den går helt rundt via bra og blir dårlig igjen

3. Brain Donors. Mel Smith-sak som jeg så i sterk bakrus en gang. Kjøpte den senere i edru tilstand, fordi jeg trodde den var morsom. Der er en bisarr ballett oppvisning på slutten. Ellers bare tull.

2. Jimmy Reardon. Denne kjøpte jeg fordi Matthew Perry har en birolle i den. Jeg husker absolutt ingenting fra filmen, bortsett fra at den var utrolig kjedelig. Taglinen er «First there was a rebel without a cause… now River Phoenix is… Jimmy Reardon» Er det bare meg, eller gir det der ingen mening?

1. The Lady and the Highwayman. Hugh Grant. Med hockey. Redder jomfru i nød.

hugh

  1. #1 by Kent on 4 mars 2007 - 9:29 pm

    det er pupper i Sorority Boys da… Og jeg hadde blitt mektig imponert over at du hadde plan 9 from outer space.

    Så hadde ikke allerede din flotte oppvaskmaskinkobling gjort utslaget, hadde jeg nok blitt litt forelsket av denne samlingen.

  2. #2 by Sonja DaA on 4 mars 2007 - 9:49 pm

    Jeg mistenker at du forelsker deg på samme måte som jeg jeg gjør, Kent; kort og heftig og på veldig tynt grunnlag. Skryter du mer av oppvaskmaskinen min nå, merker jeg at jeg ikke er helt uforelsket jeg heller.

  3. #3 by Kent on 4 mars 2007 - 10:09 pm

    Beste måten å forelske seg på.

    Jeg tenkte at jeg skulle bevege meg over på å skryte av hylleoppsettingen og meme-laginga di nå. sånn for å finne nye ting å skryte av, liksom.

  4. #4 by Sonja DaA on 4 mars 2007 - 10:27 pm

    og…DER har du meg rundt lillefingeren din.

  5. #5 by Kent on 4 mars 2007 - 10:44 pm

    haha! du er akkurat passe vanskelig synes jeg.

  6. #6 by radiohode on 4 mars 2007 - 11:01 pm

    Jeg er ikke helt enig med deg i den Plan 9-vurderingen. Eller sagt på en riktigere måte: Jeg opplever det annerledes. Filmen stopper pent der den skal stoppe, på «bra». Det er en rekke filmer som lages hvor de ikke skjønner at det er dårlig, sånn som de fire andre du nevner. Det er da mye verre? Riktig ille, liksom.

    Skulle gjerne sagt noe pent om oppvaskmaskinen, for ikke å skille meg ut, men det er pent lite jeg vet om den. Sorry, asså! 🙂

  7. #7 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 7:13 am

    radiohode: Dette er første gang jeg har turt å innrømme at jeg ikke er overbegeistret for Plan 9. Jeg skiftet forresten overskrift på innlegget sånn helt i siste liten, og jeg ser jo at filmen ikke helt passer inn under den paraplyen. Jeg tror kanskje det jeg gjorde feil, var å se denne filmen alene. Jeg tror den er gøyere dersom man ser den sammen med andre, og kanske er litt full. Jeg mener det er grenser for hvor lenge gravstøtter som vaier i vinden kan underholde meg.

    (ser du hva jeg gjorde der Kent? Jeg ga radiohode et langt å utfyllende svar, og overså deg glatt. Det var for å holde på interessen din. Men så er jeg litt for høflig til å gjennomføre det helt. Og nå har du fått et nesten like langt svar. Æsj. Jeg er dårlig på dette)

  8. #8 by Kent on 5 mars 2007 - 10:49 am

    Den var smart ass, Sonja. Nå har du jo min hele og fulle interesse med det trikset. spiser ut av hånden din nå.

  9. #9 by radiohode on 5 mars 2007 - 11:09 am

    (her må jeg ikke forstyrre)

  10. #10 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 12:33 pm

    radiohode: du forstyrrer aldri.

    Kent: Du spiser av hånden min, mens jeg snurrer rundt lillefingeren din. Vi burde opptre på sirkus.

  11. #11 by tina on 5 mars 2007 - 1:49 pm

    sonja og kent:
    kan ikke dere bli sammen a?

    DET hadde vært stilig!

  12. #12 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 2:58 pm

    *rødme og se ned*

  13. #13 by Kent on 5 mars 2007 - 4:10 pm

    hmm, ble det litt trykkende stemning her…

  14. #14 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 4:19 pm

    Ja, jeg liker meg bedre i kommentarfeltet til din blogg, der vi planlegger moviedate, og alt er bare gøy.

  15. #15 by Kent on 5 mars 2007 - 4:43 pm

    Tina bare kommer å ødelegger. hun ass.

  16. #16 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 5:06 pm

    Åh! Kan vi klandre Tina? Jeg var sikker på at det var meg som hadde ødelagt igjen. Glad nå.

  17. #17 by tina on 5 mars 2007 - 6:13 pm

    men i alle dager!
    her prøver jeg bare å forene to ensomme sjeler, og så får jeg pepper og salt for det?

    nei nå altså.
    nå er jeg vonbråten.
    v o n b r å t e n

  18. #18 by Sonja DaA on 5 mars 2007 - 8:40 pm

    Sorry tina. Jeg vet du mente vel, men jeg tror det der gikk litt for fort i svingene for oss. Jeg tror Kent og jeg er ment for å beundre hverandre på avstand for så å bli ulykkelige med noen andre på hver vår kant.

  19. #19 by Kent on 6 mars 2007 - 3:19 pm

    Selvfølgelig skal vi klandre uteforstående som Tina.

    Det skal vi fortsette å gjøre når vi er ulykkelige på hver vår kant også. For det er jo da den forferdelige partneren vår sin skyld.

    På hvor lang avstand skal vi beundre hverandre på?

  20. #20 by Sonja DaA on 6 mars 2007 - 4:18 pm

    Jeg vet ikke jeg. Hvor langt er det mellom bloggene våre?

  21. #21 by tina on 7 mars 2007 - 11:11 am

    okai da.
    da er jeg ikke vonbråten på deg lenger.
    kun på kent som er så lumpen.

    🙂

  22. #22 by Sonja DaA on 7 mars 2007 - 6:06 pm

    Hi hi. «Lumpen». God-ordet!

  23. #23 by tina on 7 mars 2007 - 8:04 pm

    ja. det er et fint ord.
    sammen med nisse, stas, snasen og finurlig.

Legg igjen en kommentar

