Dei to genene

Jeg er heldig.  Jeg har to gode venner som heter Frode og Joachim.  I tillegg til å være helt supre venner er de også svært underholdende.  Joachim skriver sanger, og i det siste har han begynt å sende dem til meg på msn.  På lørdag fikk jeg en ode til Javier Geni, som er en spiller på Playstationlaget(!) Oldham.  Den er utrolig fengende, og det gikk kort tid før jeg sang og danset med.  Joachim har laget sangen helt alene, og det er han som synger i duett med seg selv på verset og spiller alle instrumentene (dvs gitar). Frode er med og korer på refrenget.  (Frode er ganske kul og kapabel han også, selv om det virker litt som han bare surfer på Joachims talent akkurat ut fra dette eksempelet.)

I dag kan dere være nesten like heldige som meg.  Jeg har nemlig fått lov til å legge ut denne fantastiske poplåten på bloggen min.  Og ettter mye om og men, så klarte jeg det også.  Værsego’, kos dere!

http://www11.nrk.no/urort/user/song.aspx?mmmid=284963

  1. #1 by Undre on 12 mars 2007 - 8:10 pm

    Jeg vil høre låt, så det her håper jeg noen har et godt svar på!

  2. #2 by tina on 12 mars 2007 - 8:27 pm

    kan de ikke legge den ut på urørt?
    så kan vi høre på den der?

    jaggu jeg er smart!

  3. #3 by Sonja DaA on 12 mars 2007 - 9:17 pm

    å å å å å å å å tina er et geni!

  4. #4 by Undre on 12 mars 2007 - 9:55 pm

    *applaus!*

  5. #5 by Sonja DaA on 12 mars 2007 - 9:57 pm

    Ja, jeg tror jeg er et geni jeg også. å å å å å å å å. (du kan også være et geni, hvis du vil Undre, bare sånn for å være med i gjengen)

  6. #6 by Undre on 12 mars 2007 - 9:59 pm

    Takk! Det vil jeg gjerne men det er mulig det vil vaske ut begrepet «geni» noe helt vanvittig så nå tar du store sjanser, Sonja

  7. #7 by utengrenser on 13 mars 2007 - 8:52 am

    Det kuleste med hele sangen er jo at det er på dialekt!! Kanonbra *applauderer*

  8. #8 by tina on 14 mars 2007 - 7:42 am

    du har flinke venner! det kan du hilse dem og si.

  9. #9 by Sonja DaA on 14 mars 2007 - 8:10 pm

    Utengrenser(hvis du går inn pæ My profile øverst til høyre i WP-bloggen din, kan du endre navnet til Miss Pigg om du vil) og tina: Tusen takk for skryt! Den viderebringes ved neste anledning. Jeg er ganske fornøyd med vennene mine.

  1. Sonjas ordentlige blogg

Legg igjen en kommentar

