Kanskje der er flere fordeler også?

Det er bæsj å være forkjølet, det er ingen tvil om det, men dette er andre gangen jeg er forkjølet siden jeg sluttet å røyke, og jeg er helt satt ut i hvor forskjellig det hele utarter seg.  Før innebar en forkjølelse at jeg hostet på meg gangsperr i magemusklene i løpet av den første uken og at hodet var pottetett, samtidig som alt rant.  Nå er jeg litt snufsen og har den mest råe stemmen.  Jeg synger Tom Waits og Bonnie Tyler sanger hele dagen, og føler meg whiskey-dame-sexy.  Så, det fører visst noe godt med seg når man slutter å røyke. Hvem skulle trodd det? 

(dessuten mistenker jeg at den fantastiske forkjølelsesmedisinen jeg kjøpte i England inneholder bittelittegranne amfetamin eller noe.  Selv om det føles som om hele kroppen min har sovnet, går hjernen på høygir.  Yuhuu!)

  1. #1 by Strekker on 27 mars 2007 - 7:49 am

    Lemsip?

    En slektning av meg var forkjøla i to år da hun slutta å røyke. Så la hun på seg 55 – femtifem – kilo. Dette til orientering.

  2. #2 by Strekker on 27 mars 2007 - 7:50 am

    Men whiskey-dame-sexy er bra! Og røyk er bæsj.

  3. #3 by sukkerspinnengelen on 27 mars 2007 - 9:58 am

    Røyking er image-skapende. Tragisk at det ikke er helsebringende. Man må lissom være sexy på en annen måte uten røyk. Her ser det ut til at forkjølelsen har hjulpet veldig på, Sonja. Bruk tilstanden for det den er verdt! Den efedrin-holdige hostesafta gjør deg sikkert utholdende.

  4. #4 by utengrenser on 27 mars 2007 - 12:25 pm

    Du har kjøpt «dop» i utlandet du også?? *thihi* Jeg fikk noe greier på apotek i Warszawa forrige uke. Tror det funket rimelig bra 😉 Tre dagers hestekur, og så var det verste kjøret over!
    God bedring, min venn! 🙂

  5. #5 by Sonja DaA on 27 mars 2007 - 1:21 pm

    Jeg trekker tilbake alt jeg skrev i denne posten. JEG ER SÅ SYK!!!!

Legg igjen en kommentar

