Pausedikt 1

Statisten

Om han går forbi
i akkurat riktig øyeblikk
vil de se 

enda litt bedre ut

høstløv
brostein
i en storby uten navn
ubetydelig viktig
å gå i ett med bakgrunnen

Han gjør ikke jobben sin

før han er helt borte

  1. #1 by Undre on 31 mars 2007 - 10:29 pm

    😀

  2. #2 by C on 2 april 2007 - 6:01 pm

    Oi! :mrgeen:

  3. #3 by Sonja DaA on 10 april 2007 - 5:31 pm

    U: 🙂

    C: Jeg har tenkt og tenkt, og jeg skjønner ikke hva mrgeen er for noe. Hjelp?

  4. #4 by Undre on 10 april 2007 - 5:40 pm

    Dette er :mrg(r)een:, Sonja: :mrgreen:

  5. #5 by Sonja DaA on 10 april 2007 - 9:49 pm

    Takk Undre. Nok en gang guider du, når jeg har mistet min vei på nettet.

  6. #6 by Undre on 10 april 2007 - 11:04 pm

    Hihi!

    Jeg tror jeg snart har blitt den norske offisielle WordPress-gaiden. 😆

Legg igjen en kommentar

