Mine dødssynder

Jeg har ikke så mye å si for tiden. Men jeg vil ha oppmerksomheten som bloggingen gir meg (ingen kan si at jeg ikke er ærlig, jaffal), så jeg legger ut en diktserie om hvordan jeg begår dødsynder på nesten-daglig basis.

1. Ira – Vrede

Jeg hører
mine egne ord
og kjenner
dem ikke igjen

Logikk har aldri stoppet meg

Du vet hva du har gjort
(burde visst)

Din straff
er å se meg fråde

Da Oslo con furore

, ,

  1. #1 by utengrenser on 3 mai 2007 - 7:49 am

    Oppmerksomhet er bra! Visste du at for at et menneske skal føle seg verdsatt, så trenger det å bli sett. Hver dag.. Og da mener jeg ikke nødvendigvis å bli sett i ordets bokstavelige form, men bare at noen sier hei til deg skal holde ;o) Da har noen oppdaget at du er der! Er ikke det bra??!!??

    Og du.. Har du fått med deg at Tv3 skal begynne å sende Studio 60???

  2. #2 by Sonja DaA on 3 mai 2007 - 2:15 pm

    Gjør de? Supert! Når da? Det skal jeg jammen meg bruke bloggen min til å reklamere for.

  3. #3 by utengrenser on 4 mai 2007 - 8:50 am

    Premiere 14. mai 😉

  1. Se: Jeg kan også begå dødssynder « Sonjas ordentlige blogg

Legg igjen en kommentar

