Da jeg flørtet med Tor Milde

I forbindelse med dette (det bør helt klart være en parantes her, der jeg skriver ett eller annet, men jeg aner virkelig ikke hva det skulle være), kom jeg på dette:

tor.jpg 

Igjen.  Jeg mangler litt ordene.

  1. #1 by Iversen on 6 mai 2007 - 4:32 pm

    Hæhæh:D Han var ikke lite ekkel, gett.

  2. #2 by Undre on 6 mai 2007 - 5:46 pm

    Å, du store. Da jeg leste overskrifta i Bloglines så jeg for meg noe mye verre.

    *lettet*

    *prøve å roe ned pulsen*

  3. #3 by Sonja DaA on 6 mai 2007 - 6:53 pm

    Iversen: «Kredlå». Jeg tror kanskje det er ordet jeg leter etter.

    Undre: Oppmerksomhetsbehovet jeg har for tiden har materialisert seg i noen særs tabloide (ikke sikker på om jeg bruker ordet rett her), overskrifter. Og jeg tror det funker litt. Beklager evt. fysisk eller psykisk påkjenning jeg har påført deg.

  4. #4 by tina on 6 mai 2007 - 9:09 pm

    å jøjeseg!
    hvor gammel var du da a?

  5. #5 by Sonja DaA on 6 mai 2007 - 9:18 pm

    Jeg var 14. (Tor var 38(!))

  6. #6 by Undre on 6 mai 2007 - 9:23 pm

    Sonja: Det er best du ikke skremmer meg slik en gang til, altså!

    😉

  7. #7 by Strekker on 6 mai 2007 - 10:29 pm

    Ehehe… Lekker avslutningshilsen, gitt!

    Saksopplysning: Jeg har FRIDD til Tor Milde. Jeg var også 14 år, Gwen Stefani var det tøffeste mennesket som fantes, og jeg hadde sett No Doubt på Sentrum Scene året før. Telefonen ringte. Det var Tor Milde som skulle fortelle meg at jeg hadde vunnet en konkurranse i topp – jeg skulle få billetter til No Doubts konsert i Oslo Spektrum, OG få treffe gruppa backstage etterpå.

    Er det RART man frir, sier bare jeg.

  8. #8 by C on 7 mai 2007 - 1:37 pm

    Haha!
    Utrolig bra!
    (men jeg kunne tenkt meg å lese svarene fra Tor..)

  9. #9 by Sonja DaA on 7 mai 2007 - 2:08 pm

    Undre: Jeg skal være forsiktigere i framtiden

    Strekker: På en måte skjønner jeg deg… og på en måte ikke.

    C: hvis du klikker på bildet, så kommer det opp på en egen side, og hvis du klikker på bildet en gang til, på den nye siden, så skal det gå an å lese svarene hans også.

  10. #10 by Undre on 7 mai 2007 - 5:02 pm

    Håhå! Det var et svar fra Tor der også, ja.

    *dette vil ingen ende ta*

    «Jeg er ikke så stiv i italiensk, men jeg er stiv i mye annet.»

    OMG!

    Det er vel strengt tatt ikke du, men Tor Milde som bør være forsiktigere i framtida, Sonja DaA. 😉

  11. #11 by Sonja DaA on 7 mai 2007 - 7:21 pm

    Undre: Du har rett. For en rar jobb det der må ha vært å ha.

    Strekker: Vi tar oss jo fint inn helt til slutt (det skal selvfølgelig stå «baci», det var Topp som ikke klarte å tyde den ekstremt italienske håndskriften til Renate)

Legg igjen en kommentar

