Do you have a flag?

[Edit – tadaa!  Klarte det.  Videoen er inne] 

Jeg så The Great Escape i helga.  Krigsfilm er ikke det jeg ser mest av, men dette er liksom litt en sånn må-se-film, og dessuten, Eddie Izzard har en bit om den.  Eddie Izzard er en av disse personene som jeg forguder. Han er litt som hun kule venninna jeg hadde på barneskolen, hun som var to år eldre enn meg, som jeg ville være akkurat lik.  Til den dag i dag blir jeg overrasket om folk har noe som helst negativt å si om henne.  Hun er jo kulest av alle. 

Hun og Eddie Izzard. 

Nå vil jeg ikke akkurat være som Eddie Izzard, selv om jeg tror jeg hadde vært en bra transvestitt.  Eller homofil mann.  Jeg tror jeg hadde vært en helt super homse.  Men jeg merker at det blir litt sånn at jeg liker de tingene Eddie liker.  Han er også grunnen til at jeg så The Italian Job (originalen.  Remaken så jeg på grunn av Seth Green). 

Uansett.  The Great Escape er kul den, litt i lengste laget kanskje, man kan se den oppsummert på 5 minutter her og her (de siste to minuttene på den første filmen, og de første tre på den siste – det anbefales å se resterende minuttene også, på begge filmer; her er mye morsomt.  Og dessuten

Øyeblikket jeg skjønte at jeg kom til å elske Eddie for alltid.)

  1. #1 by tina on 8 mai 2007 - 7:32 pm

    eddie er min helt også Sonja!
    jeg så han live her i byen for noen år siden. og selv uten dameklær var han sinnsykt morsom.

    cake or death.

  2. #2 by Sonja DaA on 9 mai 2007 - 12:09 pm

    Death, please… No. Cake! CAKE!

  3. #3 by tina on 9 mai 2007 - 1:15 pm

    humre humre

    men er det bare min mongo-maskin som ikke ser det, eller mangler det et bilde eller en snutt på den bloggen?
    er bare et tomrom nederst..

  4. #4 by Sonja DaA on 9 mai 2007 - 1:23 pm

    Oi. Der sier du noe. Noe er alvorlig galt her. Jeg la inn link til youtube istedenfor.

Legg igjen en kommentar

