Votes from the Sonja Jury

Her er hva jeg synes om de 10 sangene som gikk videre fra semifinalen i Melodi Grand Prix på torsdag, i fullstendig tilfeldig rekkefølge.  Jeg er ikke helt fornøyd. Man kan nesten si at jeg er litt lei meg.

Slovenia:  Mortisia synger rockeopera.  Håndlys.  ønsker meg litt et sånt.  3 poeng

Georgia:  Kul kjole!  Litt irriterende sang.  Hva skjer på ryggen hennes?  4 poeng

Serbia:  Enda en transvestitt, dame utkledd som mann denne gangen.  Overdrevent lange lyse toner.  3 poeng

Bulgaria:  Indianersang.  Brynje.  DE ser veldig glade ut for å få spille tromme.  Men sangen er STYGG!  Scatting? 2 poeng

Tyrkia:  Gull!  Store bokstaver på veggen bak.  Litt Bollywood.  Jeg tror jeg hadde kledd den jakka.  Manneshakira.  Ricky Martin burde være den eneste personen med penis som har lov til å danse sånn.  4 poeng

Ungarn:  Rart hvordan noe kan være så lavmælt og så sterkt samtidig.  Litt sånn Vonda Shephard i stilen. 8 poeng

Hviterussland:   James Bondete intro.  Noe stiv koreografi.  Skjorte åpen til navlen.  Litt overdrevent pen.  De henger på veggen! 6,5 poeng

Moldova: Jeg tror jammen meg at hun har på seg body!  GP-infisert sinna jenterock.  Hun ene fikk ikke til å slå hjul skikkelig.   6 poeng

Latvia: San Remo!  Il divo wannabes.  Kunstpause, man hører ikke det så ofte lenger.  Faller litt over i OL-sang.  6 poeng

Makedonia:  Kjedelig.  GP. Vindmaskin. 2 poeng

  1. #1 by Iversen på arbe' on 12 mai 2007 - 3:06 pm

    Men var noen av bidragene bedre enn Lior Narkis’ «many words for love», Sonja??

  2. #2 by Sonja DaA on 12 mai 2007 - 5:56 pm

    Lior Narkis fikk 6 poeng, men det var den gang da, han hadde nok grisebanket de aller fleste i årets semifinale, jaffal, med unntak av Andorra og Ungarn.

Legg igjen en kommentar

