Se det, se det, se det!

I kveld på TV3 klokken 2230.

Se det!

  1. #1 by utengrenser on 15 mai 2007 - 8:59 am

    Joda, jeg så det… men jeg ble dessverre ikke helt imponert 😦 Får håpe det tar seg litt opp

  2. #2 by Sonja DaA on 15 mai 2007 - 12:14 pm

    Synd. Det blir selvfølgelig bedre, pilotepiosder er alltid litt kjipe, for det er så mange som må presenteres, og så mye som skal på plass, men det er stort sett dette som er greia. Folk som snakker fort med fasinerende formuleringer. Hvis man ikke liker sånt så blir det hele litt meningsløst.

  3. #3 by t on 15 mai 2007 - 1:42 pm

    Aw! Hvordan kan man ikke elske folk som snakker fort med fascinerende formuleringer?! (det var en fascinerende formulering, right there)
    Selv om jeg er en av dem som har bitchet litt om Sorkin on a soapbox-faktoren her, så hindrer ikke det meg i å sitte å klappe i hendene og rope begeistret over alt fra musikk til replikker til filming til… I det hele tatt. I bitch because I love osv.
    Og selvfølgelig varte det bare én sesong. For TV-seere er akkurat slik som Sorkin sier; på nivå med dumme, tolv år gamle gutter. Blæ.

  4. #4 by Sonja DaA on 15 mai 2007 - 3:38 pm

    Er det helt klart at de blir tatt av nå? Deppe-deppe-deppe-dritt!

  5. #5 by t on 15 mai 2007 - 10:14 pm

    I følge mine kilder* er det kansellert, ja.
    Djisus: «Kilder»! Nå har jeg virkelig fått nerde-jackpoten. «Kilder»! Jeg snakker om en TV-SERIE!
    For øvrig hører jeg rykter om at Allison Janney, aka CJ Cregg i The West Wing, skal guest starre i en av de siste episodene. Som seg selv. Det kommer til å bli seven kinds of merkelig meta-TV.
    OK, OK, jeg skal slutte nå. Jeg har det bare med å bli overivrig når jeg kommer over noen som liker det samme som meg på TV. Det skjer overraskende sjelden (for TV-seere er, gjenta etter meg: Dumme tolvåringer!)

    * kilder = televisionwithoutpity.com

  6. #6 by utengrenser on 16 mai 2007 - 8:20 am

    Ok, jeg skal gi det en sjanse til 😉 Hadde kanskje så utrolig høye forventninger også, siden du har snakket så varmt om serien!
    Og ja, jeg har også hørt at det ikke ble laget mer enn den første sesongen fordi det ikke gikk helt hjem i Statene..
    Vel, neste mandag skal jeg innta sengen på hotellet jeg skal være på i Oslo, sørge for å ha noe proviant (les; snop..) lett tilgjengelig, og så skal jeg virkelig konse om å få med meg alt av Studio 60! 😀

Legg igjen en kommentar

