Sjokolademysteriet 2: Sjokolademonsterets hevn

Nope, sorry – jeg har ingenting.Bare enda en overskrift som jeg likte for godt til ikke å bruke.

(OK, innlegget ville sikkert vært mer virningsfullt om jeg faktisk ikke hadde mer, men jeg kom på hva mer som har forsvunnet i det siste:

-Foundationen min

-Treningsbag og -sko (men medlemskortet på treningssenteret ligger i svømmebagen min)

-Det der lokket til å ha over den lille flammen under fonduegryta

-Veska jeg alltid har liggende i bilen til cd’er, isskrape ol, da hanskerommet er alt for lite (funnet igjen i bunnen av skoskapet da jeg lette etter joggeskoene)

Jeg tror jeg har lånere eller en husnisse eller noe)

  1. #1 by anjaunlimited on 18 mai 2007 - 5:56 am

    Meeget interessant:::000)))

  2. #2 by Strekker on 18 mai 2007 - 9:51 am

    Lånere! Ja! JA! Dét er søte bøker, det!

    (PS: Jeg er jo en lavterskels-tøs på fjesboka. Poke meg, da vel!)

  3. #3 by Sonja DaA on 18 mai 2007 - 10:04 am

    Anja: Det er jo litt mystisk i det minste…

    Strekker: Fonduelokket har dukket opp igjen, men nå er to par øredobber borte (ikke for det, øredobber forsvinner hele tiden, men disse var helt nye – ubrukte) Kanskje jeg bare er et rotehue…

    will do!

Legg igjen en kommentar

