Mer småvulgær poesi

Om man forteller disse om dette, og så engasjeres i et trekant-msn-dikt-prosjekt, så får det følgende resultat:

Hun er en tittel

Bygger man broer i Kina?
Synes du jeg er noe fin’a?
Om du tar av din topp og din truse
vil jeg da falle nesegruse?

Har vi ikke gjort dette før?
Jeg kjenner at klitoris klør
Bør jeg åpne mine drømmende øyne?
For nå begynner det å røyne

Alderdommen har bundet meg fast
og jeg fortjener å nyte livets rast
Da vender tankene mot elven i Wuhan
og snøen på fjellet på Tryvann

Alt det meste som går an
kan oppsummeres i snø og is og vann

  1. #1 by the tina on 28 mai 2007 - 10:13 am

    haah!
    genialt!

    som sagt før: geniale venner.

  2. #2 by Sonja DaA on 28 mai 2007 - 9:19 pm

    Takk. Jeg er strålende fornøyd med dem jeg også.

Legg igjen en kommentar

