hjertet mitt. igjen

 … blant blinkende lys og overdøvende musikk ser jeg ham.  jeg jobber meg over, mellom svette kropper, øynene våre møtes; hans glede over å se meg er ekte, men begrenset.  venneklem.  noen øyeblikk etter, uten at jeg helt har skjønner hva som har skjedd, har jeg flerret av meg toppen, åpnet brystet mitt og tatt ut hjertet mitt.  jeg står der og tilbyr ham det; han avslår, vennlig, men bestemt.  han hjelper meg til og med med å få satt det på plass igjen, før han sender meg retning baren, hvor jeg fyller på med alkohol for å sterilisere og bedøve…

  1. #1 by utengrenser on 14 juni 2007 - 9:31 am

    *sukk* den kjærligheten, den kjærligheten.. Den er ikke alltid like enkel å ha med å gjøre…

  2. #2 by Thomas on 14 juni 2007 - 9:53 am

    Kjærlighetslivet hadde vært mye greiere hvis vi ikke blandet inn de satans følelsene hele tida.

  3. #3 by C on 14 juni 2007 - 1:25 pm

    Åh, sukk.
    Følelser/ forelskelse er ikke alltid noe særlig å hanskes med. 😦

  4. #4 by utengrenser on 15 juni 2007 - 7:30 am

    Thomas: du kan virkelig få sagt det!! Følelser kan være noe dritt til tider..

  5. #5 by Sonja DaA on 17 juni 2007 - 2:51 pm

    He he, dere har gode poeng, men duverden så kjedelig det ville vært uten.

  6. #6 by tina on 17 juni 2007 - 6:17 pm

    enig med deg, sonja.
    hadde ting vært enkelt, hadde det vært piss kjedelig.

  1. 9 grunner til at du kan tegne meg hvis du vil, Virrvarr. « Sonjas ordentlige blogg

Legg igjen en kommentar

