Noe er ekkelt i England

Marmite.  Hva i helvete er det som feiler dette pålegget?  Gjærekstrakt, liksom?  Fy faan!  Jeg smakte ikke på det en gang, bare luktet på det – og nå, flere dager senere, kaster jeg fortsatt opp litt bare ved tanken.

Men dette er ikke det ekleste jeg har opplevd her i England.  Det ekleste er en dame som satt på en benk i gågata: hun hadde tatt ut gebisset sitt og satt og slikket på det.  Om det var i rengjøringsøyemed, eller om hun bare likte det, vites ikke men uæ,  æsjbæsj!

Eller super ferie – er hverken blitt eksplodert eller oversvømt, og satser på at det holder seg sånn et par dager til.

  1. #1 by Esquil on 3 juli 2007 - 6:35 pm

    var dette innlegget du ble inspirert til i kommentarfeltet mitt? Kaste opp bare ved tanken og alt det der?

    men, god ferie 🙂

  2. #2 by Sonja DaA on 3 juli 2007 - 11:16 pm

    He he. Nei, det var Simone, for mens andre bekymet seg om at Orjan Hillestad ville ta det ille opp at du hadde valgt akkurat hans navn til den fake bloggen din, sa tenkte jeg pa stalker-jenta som var forelsket i den ordentlige Orjan Hillestad, hun som pa ett eller annet tidspunkt vil google ham, og bruke timesvis pa a lese gjennom hva han har skrevet pa forskjellige kommentarfelt, og ut i fra dette deduktere at han jobbe pa NTH-lab’en(!), reise dit for a «tilfeldigvis stote pa ham» og bli fryktelig skuffet over at han ikke finnes der likevel.

  3. #3 by utengrenser on 4 juli 2007 - 1:39 pm

    Æsjabæsj!! Slikke på gebisset??!!!?? Hvor normalt er det da??!!?? Må jo bare være i England man gjør sånt..
    Ser du ikke klarer å la være å blogge selvom du er på ferie, nei.. 😉 Jeg er innom kontoret en tur for å fikse noe til et møte, og da bare måtte jeg innom bloggverdenen i samme slengen!!
    Fortsatt god ferie, Sonja!! Håper du slipper unna flere ekle «smaksprøver» og fæle syn for øyet.. :S

  4. #4 by Sukkerspinnengelen on 4 juli 2007 - 4:09 pm

    Dama hadde nok fått noe mat fra forrige måltid sittende fast mellom tenna. Og måltidet var så utsøkt at ho ikke kunne la være å få spist opp resten… Jeg trur du kan bruke scena i en film du sikkert skal lage en dag.

  5. #5 by utengrenser on 5 juli 2007 - 9:38 am

    Sukkerspinnenglene; *haha* Den varianten hadde jeg ikke tenkt på!! Men det er jo godt mulig at det var det som hadde skjedd 😉
    Sonja; Når er premieren på filmen???!!?? *hehe*

  6. #6 by Sonja DaA on 5 juli 2007 - 4:28 pm

    Miss Piggy: Hei, jeg heter Sonja, og jeg er internettavhengig. Neida, jeg synes jeg klarte meg bra jeg. Sjekket mail på mobilen litt i ofteste laget bare, og de to siste dagene var jeg alene, og da fallt det seg naturlig å ta en tur på internetcafe da jeg hadde litt tid til overs. Jeg hadde et litt uheldig sammenstøt med grapefruktjuice, men ellers gikk resten av turen smertefritt, sånn smaksmessig.

    Sukkerspinnengelen: Tro meg, teoriene var mange, da vi prøvde å finne ut hva i alle dager det der dreide seg om. Hamster-teorien er klart en av favoritten.

    Og, ja, jeg skal helt sikkert lage film en gang, jeg vet bare ikke om hva ennå.

Legg igjen en kommentar

