Me va møje yngre då

Allikin har tagget meg til å fortelle om hva jeg har 20årsjubileum for i år, altså ting som skjedde i livet mitt i 1987.

Jeg hart tenkt og tenkt, og det viser seg at 1988 var et ganske begivenhetsrikt år for meg (skytsengelen min dukket opp, jeg fikk min første menstruasjon, jeg gjorde noen viktige valg når det gjalt venner, foreldrene mine skilte seg, og ikke minst, jeg gikk fra å ha langt krøllete hår nedover ryggen, til en oppklipt moderne frisyre med vinger og høy pannelygg. En milepæl!), mens i 1987 var det egentlig bare en betydningsfull hendelse: Min Første Kjærlighet.

Det vil si, jeg vet ikke om man egentlig kan bruke ordet kjærlighet her. Det var en avstandsforelskelse som varte i over 3 år, før jeg innbilte meg at han knuste hjertet mitt. I ettertid skjønner jeg ikke helt hvordan det skulle ha gått til; vi snakket jo aldri sammen. Vi danste sammen på ungdomsklubb en gang, men det ble arrangert av flere mellommenn (mellomjenter), han mimte litt til meg innimellom og jeg hjalp ham å bære hjem et stereoanlegg en gang, ellers bestod all kommunikasjon oss i mellom av en håndfull «hei» og «hader».

Ja, og så er 1987 det året jeg begynte jeg begynte å spille i korps (etter å ha gått i aspiranten et år – så dette er vel strengt tatt en 1986-hendelse, men jeg kan jo ikke ha en liste med bare ett punkt)

Jeg tagger Esquil, Iversen (hvis var født i 1987)og C, og ønsker dere bedre lykke.

  1. #1 by Tine on 11 juli 2007 - 6:30 pm

    Hahaha… Hvorfor har ikke Iversen sett at du har kalt han en tyveåring? Humre humre.

  2. #2 by C on 11 juli 2007 - 8:36 pm

    Åj! Er jeg tægga!
    Tar den snart 😀

  3. #3 by Iversen on 12 juli 2007 - 1:50 am

    Not to worry, jeg er tilbake i cyberland! Men i åttisju var jeg bare fire år, da..

  4. #4 by Sonja DaA on 12 juli 2007 - 1:34 pm

    Tine: Der hvor jeg kommer fra, er det å bli kallt en tyveåring et kompliment, da.

    C: Hurra!

    Iversen: Du var jaffal født, og det kan ha hendt viktige ting det året du var fire også.

  1. Good ol’ 1987 « Komplett C

Legg igjen en kommentar

