Det går ut i pluss

Negativt:

Folk som skriver historier, og kaller dem noveller

At ikke andre idretter enn skiskyting har strafferunder

Alle snakker om «pølse», men hva rimer egentlig på «film»?

Røde prikker som klør. Det være seg stikk, bitt eller mysterieprikker som dukker opp etter at man har tilbrakt en natt på et lugubert London-hotell.

Alle msn-vennene mine på ferie – ingen å snakke med når jeg leker på data’n.

Positivt:

FERIE

Gratis sprit

Jeg har vært og sett Avenue Q live!

6 Eddie Izzard dvd’er til £15

Den nye headeren min. Jeg får ikke sagt hvor fornøyd jeg er.

Det er i det minste ikke skabb det jeg har.

Worried about Ray – The Hoosiers

  1. #1 by Sukkerspinnengelen on 10 juli 2007 - 7:55 pm

    «Film», da har vi to ord vi ikke skal prøve å rime på.
    Forøvrig holder jeg en knapp på veggelus.

  2. #2 by Sonja DaA on 11 juli 2007 - 10:34 am

    På petre kaller de disse ordene som kun rimer på seg selv for «primord», jeg tror det er noen av dem.

    Ellers har jeg fått piller av legen, og regner med å være prikkfri når som helst nå.

  3. #3 by tina on 15 juli 2007 - 9:33 pm

    sølvskje rimer da litt på pølse.

    og hva heter bandet der du? bra musikk!

  4. #4 by Sonja DaA on 21 juli 2007 - 9:43 pm

    Jo, jeg kan godta sølvskje, men «pølse» er liksom det norske «orange» – ordet ingenting rimer på.

    Bandet heter The Hoosiers. Har rettet opp posten, nå, sånt bør man helt klart informere om.

  5. #5 by Esquil on 23 juli 2007 - 12:43 pm

    har det første punktet noe med meg å gjøre?

    orientering i form av micr-o har forresten strafferunder.

  6. #6 by Sonja DaA on 23 juli 2007 - 12:56 pm

    Ikke skap deg, Esquil, du vet jeg elsker novellene dine!

    Og hurra! (jeg vet ikke hva jeg liker best; at det finnes micro-orientering, eller at de har strafferunder – og hva må til for å få slike? Ta postene i feil rekkefølge?)

Legg igjen en kommentar

