Linn-rapporten

Gikk gjennom noen gamle brev, og fant en konvolutt med følgende skrevet utenpå:

«Sitat fra «Linn-rapporten»*:

«Vi vet hvem du er og hva du sier!  Hva sier du til det?  Du trenger ikke svare, for vi vet det»

*Linn-rapporten har fått navnet etter ei sentral dame**, som hjalp «dei to genene» med de svært hemmelige tjenestene.»

**Dama var min første hybelvertinne.  Hun var kjempegammel, og skikkelig hyggelig.  Når hun hadde hatt klubb, kom hun alltid med reste-snitter til meg, og jeg kunne bare ha folk over, så mye jeg ville, men om jeg kunne be dem om «å gjemme flaskene sine litt, for naboene snakket sånn».  Hun kom alltid til meg, når hun trengte en lyspære skiftet, ikke for å be meg om å gjøre det, neida, men om jeg kunne nevne det for «kavalerene» mine, når de var på besøk, så de kunne ordne det. 

Jeg merker jeg savner litt å ha kavalerer.   

  1. #1 by tina on 27 juli 2007 - 8:34 am

    mormor lurer alltid på om jeg har fått fast følge.
    jeg skulle gjerne hatt fast følge jeg.
    eller en kavaler.

  2. #2 by utengrenser on 27 juli 2007 - 9:01 am

    *hehe* Dette var et søtt innlegg!! 😉

  3. #3 by Sonja DaA on 27 juli 2007 - 12:20 pm

    Tina: O. Fast følge, det vil jeg også ha. Jeg merker at stadig oftere konkluderer blogginnlegg med variasjoner av «jeg vil ha en kjæreste». Tror jeg må begynne med kontaktanonseblogging igjen.

    Utengrenser: Takk. Skulle egentlig blogge finskriftboka til lillebroren min, men den klarte jeg å rote vekk, så da ble det dette brevet. Koselig å mimre litt.

Legg igjen en kommentar

