At jeg aldri lærer!

Ok, nå skriver jeg det ned her, så kanskje jeg husker:

Disse frossenpizzaene med «biffkjøtt». Det er ikke biffkjøtt de har på der. Det er reservekjøtt som er blitt til overs etter at de lagde all den gode maten, den middels gode maten og den billige maten som de selger på boks til fattige folk.

,

  1. #1 by Skorpionkvinnen on 30 juli 2007 - 2:16 pm

    Sonja, jeg har kommet fram til akkurat det samme! Derfor kjøper jeg helst bare frozzenpizzaer uten kjøtt. De er best! Dr.Oetkers, f.eks.!

  2. #2 by Sonja DaA on 30 juli 2007 - 6:04 pm

    Ja, den Mozerella Ristorante, feks. Det er bar det at av og til tror jeg at jeg vil variere. Men dette er siste gang.

  3. #3 by utengrenser on 30 juli 2007 - 6:23 pm

    Frossenpizza smaker som papp, uansett hvilken variant man velger! Eneste som redder dem, er et lass med ekstra ost, grillkrydder og en halv flaske ketchup 😉

  4. #4 by Skorpionkvinnen on 31 juli 2007 - 11:44 am

    Jepp, mozarella ristorante og så varierer jeg med den Qattro fromaggio (?)

    Utengrenser, pizza med en halv flaske ketchup og grillkrydder høres lite fristende ut, jeg liker ingen av delene…

Legg igjen en kommentar

