Slowly pimping my ride II

Fortsetter jeg sånn, har jeg den kuleste bilen i hele blokka om ikke mindre enn fem år. Neste skritt blir å anskaffe seg noe som henger i speilet og lukter en bisarr blanding av skog og aftershave.

Her er jeg Johnny.  Når har du tenkt å finne meg?

,

  1. #1 by utengrenser on 31 juli 2007 - 8:10 pm

    Synes dette ser meget bra ut, Sonja!!! 😀

  2. #2 by Sonja DaA on 1 august 2007 - 11:00 am

    Takk. Er også selv mer enn fornøyd.

  3. #3 by Sukkerspinnengelen on 1 august 2007 - 12:38 pm

    Jeg har et rosa grantre hengende i speilet mitt. Det er tøft og kan absolutt anbefales.

  4. #4 by Sonja DaA on 1 august 2007 - 2:32 pm

    Rosa grantre er helt klart noe jeg kan stille meg bak!

Legg igjen en kommentar

