Skaperinnen

Jeg tror jeg burde ha funnet opp noe.  Det hadde passet til personligheten min om jeg hadde hatt en prototype av noe slag stående hjemme, eller i det minste noen skisser og beregninger.  Og jeg har ideer også, det er bare det at ideene mine er så… dårlige.  Som den jeg la fram i lunchen i dag:

«Jeg har funnet ut en måte å gjøre vaskemaskinen mye bedre på.  Jeg hater jo å henge opp tøy, jeg tror det er det kjedeligste jeg gjør, nest etter å tørke meg etter å ha dusjet.  Vaskemaskinen må være noe større, da, kanskje fire ganger (skeptiske blikk), og så skulle det være sånn at rett før den var ferdig, så spratt der ut noen pinner, som tøyet ble hengende i i løpet av de siste omdreiningene, og så kunne man bare åpne døra og la tøyet tørke der inne.»

«Eller du kan bare kjøpe deg en tørketrommel»

«Uh, ja»

Tilbake til tegnebrettet.

  1. #1 by Undre on 9 august 2007 - 2:28 pm

    Ok, så er tørketrommelen allerede oppfunnet, men om du finner opp en maskin som sørger for å brette klærne fint sammen og geleide dem inn i skap og skuffer, så blir jeg veldig glad, Sonja. 😀

  2. #2 by utengrenser on 10 august 2007 - 7:52 am

    Det er vel egentlig bare til å innse at noen idéer gjør seg best i ens eget hode. De mister liksom litt av spenningen og nytteverdien når andre får tilgang til å kommentere.

    Men jeg liker idéen!! Tenk så lett det hadde vært da!! 😉

  3. #3 by Sonja DaA on 11 august 2007 - 3:13 pm

    Å ja, Undre, det ønsker jeg meg også. Skal si ifra om jeg kommer på noe. I mellomtiden har vi jo denne: http://www.youtube.com/watch?v=ciTPfhOHoOQ

    Miss Piggy; Vi får nøye oss med tørketrommelen enn så lenge

Legg igjen en kommentar

