Romantikk i gågata

Jeg fikk en rose av en helt fremmed mann på gata i dag.

Hva sier du? Valgk..? *stikke fingrene i ørene* La, la, la, la.

Jeg fikk en rose av en helt fremmed mann på gata i dag. Jeg tror det var fordi han synes jeg var så fin.

(Romantikk i gågata (litt mer kynisk versjon):

«Nei, jeg vil ikke ha brosjyren din, han oppi gata her ga meg blomster, så hvis du vil ha oppmerksomheten min så må du nok komme med enten sjokolade eller diamanter»)

  1. #1 by Sukkerspinnengelen on 12 august 2007 - 10:23 am

    På denne måten blir valgkampen en mer jevnbyrdig kamp. Den kyniske versonen viser at vi velgere kan slå tilbake. Hah!

  2. #2 by cat. on 12 august 2007 - 2:52 pm

    Man må jo sette pris på de små tingene i livet 🙂

  3. #3 by Sonja DaA on 12 august 2007 - 3:04 pm

    Sukkerspinnengelen: Jupp, det kan kanskje virke litt korrupt, men jeg planlegger å stemme på det partiet som gir meg mest stæsj.

    Cat.: Nettopp. Og så må man fortrenge sannheten, slik at de små tingene virker litt større.

  4. #4 by utengrenser on 13 august 2007 - 7:28 am

    Jeg holder med deg i versjonen om at du fikk en rose av en vilt fremmed mann på gaten, og at det var ene og alene fordi han syntes du var søt!!! 😉 Hvem kan vel tvile på den versjonen??!!??

  5. #5 by Sonja DaA on 13 august 2007 - 5:19 pm

    Hva da «versjon»? Det var jo det som skjedde.

  6. #6 by utengrenser on 13 august 2007 - 5:48 pm

    Nettopp!! Fint vi er enige 😉

Legg igjen en kommentar

