Pent brukt pikehjerte gis bort

Pent brukt pikehjerte, 30 år gammelt, har vært knust noen ganger, men fungerer helt fint nå, gis bort til smart og morsom mann.  Kommer med kropp, sjel og sinn.

  1. #1 by Frøken Makeløs on 22 august 2007 - 1:34 pm

    Åh, det var vakkert. Håper du får svar fra en mann som kan ta ordentlig vare på hjertet ditt og resten av deg 🙂

  2. #2 by Egoisten on 22 august 2007 - 2:07 pm

    Hva er heftelsene?

    Egoisten
    – Åtgaumsforvaltar med naturlig skepsis

  3. #3 by radiohode on 22 august 2007 - 3:16 pm

    Noen medgift?

  4. #4 by Sonja DaA on 22 august 2007 - 6:16 pm

    Frøken Makeløs: Det gjør jeg også!

    Egoisten: Gratis hest. Munn. Ikke se.

    radiohode: PS2, widescreen TV og et tresifret antall dvd’er.

  5. #5 by utengrenser on 22 august 2007 - 6:54 pm

    Du kunne jo kanskje prøvd en kontaktannonse alla den jeg har lagt inn i bloggen min ;o)

    Men for all del; din var jo kort og presis!!! 😉

  6. #6 by cat. on 23 august 2007 - 7:21 pm

    Noen har tydeligvis gått glipp av noe! Menn: denne dama er ikke av de som vokser på trær (les: PS2 og alle DVD’ene)!

    Melankolsk og fin oppfordring, tho. 🙂

  7. #7 by tina on 23 august 2007 - 9:55 pm

    å..det var søtt a.
    jeg har ikke ps2 eller 300 filmer.
    ikke kan jeg lage mat en gang.

    herregud. jeg kommer til å være singel 4 ever. (som fjortisene sier)

  8. #8 by Sonja DaA on 24 august 2007 - 9:00 am

    Miss PiggY: Hele bloggen min er jo egentlig en diger kontaktannonse, av og til må jeg bare gjøre det litt mer tydelig.

    Cat: Takk for oppbacking!

    tina: Så vidt jeg husker kan du det twin peaks-kirsebærtrikset. Jeg tror det veier opp for veldig mye.

  9. #9 by tina on 25 august 2007 - 11:07 am

    joda, det er sant. men det er begrense hvor lenge det er stas liksom.

  10. #10 by Sonja DaA on 25 august 2007 - 9:50 pm

    Nei men tina, da, du er jo en av de aller kuleste damene på hele internettet. Hvis du gir opp, så kan det jo ikke være håp for noen av oss. Heng inne der!

Legg igjen en kommentar

