Idioter.

Jeg kjøpte meg svamper, sånne til å skure ting med, de er til og med magiske;

svampeeske.jpg

Heldigvis står det en advarsel bakpå dem, slik at jeg ikke dør av dem: svamp.jpg

Men jeg er litt usikker. Hvis jeg stikker biter av svampene i ørene, vil det da føre til at jeg hører dårligere, eller vil det gå greit?  Og hva med oppvaskkosten min?  Kan jeg spise den, eller vil det føre til trøbbel.  Jeg skjønner ingenting lenger.  Hjælp!

  1. #1 by Strekker on 26 august 2007 - 9:57 am

    Ikke foreta deg noe som helst før situasjonen er avklart!

  2. #2 by Thomas on 26 august 2007 - 11:45 am

    I Europa er det folks eget problem hvis de er så dumme at de ikke skjønner at de må passe seg hvis noe ser farlig ut. Fornøyd med det.

  3. #3 by Miss Piggy on 26 august 2007 - 1:45 pm

    Huff! Kjenner plutselig at jeg ble litt urolig for akkurat det med oppvaskbørsten.. Og hva med dokosten? Og tannbørsten? Og tørrmoppen til gulvet???

    Jeg blir helt stresset og nervøs her nå!! Tror jeg skal holde meg unna alle typer rengjøringshjelpemidler en stund fremover. I alle fall til den største frykten har lagt seg, eller det kommer skikkelige advarsler på alle greiene

  4. #4 by Sonja DaA on 26 august 2007 - 6:13 pm

    Strekker: Jeg har sittet pal her i 12 timer. Nå tror jeg at jeg pakker vekk svampene slik at jeg får gjort noe i dag.

    Thomas: Tydeligvis ikke når det gjelder svamper. Men de ser jo ikke så farlige ut, så det er ikke så greit å vite om man kan dø av dem eller ikke

    Miss Piggy: Helt klart. Slutt å vaske, det er nok det eneste vi kan gjøre.

  5. #5 by cat. on 1 september 2007 - 1:30 pm

    Det lureste er definitivt å avstå fra vaskemidler og rengjøring en liten stund.

  6. #6 by CassandraMortmain on 12 september 2007 - 9:52 am

    Slik notiser får meg alltid til å sende en liten undrende tanke til den idioten som har forsøkt å spise produktet, og dermed gjorde notisen nødvendig.

  7. #7 by Sonja DaA on 12 september 2007 - 9:01 pm

    Way ahead of you, cat.

    Der er et fint sitat der, Cassandra: «The problem with America is stupidity. I’m not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don’t we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself? «

Legg igjen en kommentar

