Hei-ku-dikt

Ute på ei eng

står det ei ku og et gras

Eg helsar på ho

,

  1. #1 by Maria Mytterist on 2 september 2007 - 1:35 pm

    Glimrende:)

  2. #2 by Thomas on 2 september 2007 - 3:01 pm

    Oioioi, jeg måtte inn her tre ganger før jeg skjønte ordspillet. Jeg skuffer.

  3. #3 by Sonja DaA on 2 september 2007 - 5:16 pm

    Maria Mytterist; Takk!

    Thomas: Ikke vær så hard mot deg selv. Du fikk meg til å føle meg som en dyp poet, og det skal ikke undervurderes.

  4. #4 by kristin on 3 september 2007 - 12:22 am

    Fantastisk! Ordentlig bra.
    Jeg fikk et haikudikt her om dagen som fikk meg til å skulke forelesningen jeg virkelig, virkelig, virkelig burde være på. Never underestimate the power of haiku.

  5. #5 by Sonja DaA on 3 september 2007 - 12:59 am

    O! Få se? (ikke det at jeg trenger haiku for ikke å gjøre ting jeg virkelig, virkelig burde)

  6. #6 by Miss Piggy on 3 september 2007 - 9:02 am

    Veldig bra! *stående applaus*

  7. #7 by Sonja DaA on 3 september 2007 - 2:53 pm

    Takk *neier*

  8. #8 by Miss Piggy on 3 september 2007 - 4:10 pm

    Kan ikke forstå hvorfor du er singel, kjære!!! Du har jo alt en mann kan begjære!! Og litt til, faktisk… 😉

  1. Trilogien er komplett | Sonjas ordentlige blogg

Legg igjen en kommentar

