Bursdag

Jammen meg, har jeg ikke blogget i et år i dag.  For å feire har jeg importert (og med importert mener jeg klipp-og-lim-o-rama) samtlige poster fra Øvelsesbloggen inn hit.  Der var litt ymse, ikke alt jeg nødvendigvis ville blogget i dag, men der var en og annen bra post også.

Grunnen til at jeg gjør dette klokken 3 på natta, lurer du på?  Får ikke sove.  Skal være på jobb om 4 timer.  I morgen kommer til å bli en tøff dag.

  1. #1 by Petunia on 3 september 2007 - 5:54 am

    Grattis med ett årsbloggdag! Håper du får en fin dag selv uten noe særlig søvn Det blir vel neppe kake på jobben for en slik anledning, mem men folk som ikke blogger selv, har ikke peilingen.
    Alt godt for neste bloggår!!!

  2. #2 by Miss Piggy on 3 september 2007 - 9:06 am

    Hæppi bloggbørsdag, min venn!!! 🙂 Håper du får mange bloggår!!! 😉

  3. #3 by Iversen on 3 september 2007 - 2:23 pm

    Gratulerer med daaaaaaa’n, gratulerer med daaaaa’n (osv)!

  4. #4 by Sonja DaA on 3 september 2007 - 2:57 pm

    Petunia: Takk. Ingen kake, men fikk to sjokolader. Ikke nødvendigvis pga av bloggbursdag, men sjokolade er sjokolade, så jeg er glad

    Miss Piggy: Thank you. Og tusen takk for at du har vært med så og si hele veien. Du er vel den første faste kommentatoren jeg fikk, og jeg synes det er kjempe kult at du fortsatt henger her.

    Iversen: Det slo meg at «Jubileum» kanskje er et bedre ord enn «Bursdag», men da hadde jeg ikke fått synging i kommentarfeltet, og det er det gøyeste jeg vet. Det er iallefall på topp ti. Takk.

  5. #5 by Miss Piggy on 3 september 2007 - 4:08 pm

    Bloggen din er blitt som et narkotikum for meg!! Får jo helt abstinenser hvis jeg ikke får kikket innom så og si hver dag 😉 Og kommentarer er jo noe man bare MÅ ha for å overleve i bloggland

    Keep up blogging!! 😀

  6. #6 by Miss Piggy on 3 september 2007 - 4:09 pm

    Øhhh… Keep ON blogging, skulle det jo selvfølgelig vært…

  7. #7 by Fryd on 3 september 2007 - 7:05 pm

    Hurra med ett år som blogger! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, og håper du skriver i minst ett år til.

    Og håper dagen ble bra til tross for lite søvn.

  8. #8 by Thomas on 4 september 2007 - 12:00 pm

    Du-du-duru-duru-du-du-duru

    *synge sirkussangen i stedet for bursdagssangen*

  9. #9 by Undre on 4 september 2007 - 2:30 pm

    Én dag for sent, men

    GRATULERER MED veloverstått BLOGGBURSDAG!

    *suss*

  10. #10 by Sonja DaA on 4 september 2007 - 3:50 pm

    Miss Piggy: Du er en herlig en, du! Og jeg kommer nok til å keepe up og on en stund til.

    Fryd: Det håper jeg også. Dagen gikk et vis, den, men jeg fallt i seng klokken ti på kvelden og sov i ni timer i strekk.

    Undre: Takk, takk. Suss til deg også.
    Thomas: Yeah! Mer synging. Jeg tror jammen meg jeg skal ha bursdag oftere. 30 1/2-årsdag comming up.

Legg igjen en kommentar

