Lime-Rick

Det var en kar i fra Time
som var så glad i å lime
Hans navn var Rick
og etter et superlimslikk
så er han nå stuck med å mime

Sorry – jeg vet ikke hva som feiler meg for tiden.

,

  1. #1 by kristin on 15 september 2007 - 2:32 pm

    Jeg vet heller ikke hva det er som feiler deg, men jeg DIGGER DET!

  2. #2 by Miss Piggy on 15 september 2007 - 5:56 pm

    Er det ikke godt å få det ut da??? 😛

  3. #3 by Sonja DaA on 16 september 2007 - 11:35 am

    kristin: takk – jeg var litt redd for at internett-mobben skulle ta meg på denne her, da er det fint å ha noen på min side

    Miss Piggy: Ja, jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten bloggen min, da ville jeg antageligvis fått ordspilloverdose

  4. #4 by Sukkerspinnengelen on 22 september 2007 - 9:27 pm

    Innmari søt!! 🙂

Legg igjen en kommentar

