Morsom, snill, tær og matte

Skorpionkvinnen har tagget meg til å skrive 7 ting jeg liker ved meg selv.  Sånt er ikke så lett, etter å ha grublet en del satt jeg med følgende på en gul lapp: «Morsom, snill, tær, (matte?)», men så løsnet det, og jeg tror jeg kom opp med en fin liste:

7 ting jeg liker med meg selv:

1. At jeg har klart å gjøre rarhetene i personligheten min til noe morsomt og underholdende – heller enn noe skummelt og flaut.

2. At tærne mine er så små og søte

3. At jeg har evnen til å gi meg i en diskusjon, selv om jeg tror jeg har rett, når det virker viktigere for den andre parten å få gjennomslag for sine meninger.

4. Utdannelsen min, og at jeg klarte å gjennomføre den på nominert tid.

5. Latteren min, og at det vises så godt når jeg er glad.

6. At jeg ikke lar meg stoppe av at jeg ikke kan ting, når jeg liker å drive med det (innen rimelighetens grenser)

7.  Dessuten tror jeg at jeg må ha knallbra personlighet, siden jeg har klart å få så utrolig supre venner.

Jeg tagger egentlig alle med denne her, om de har blogg eller ikke.  Skriv ned 7 ting du liker ved deg selv; legg det ut på bloggen din, eller heng dem opp vedsiden av speilet og les dem hver morgen!

,

  1. #1 by Skorpionkvinnen on 2 oktober 2007 - 7:18 am

    Fin liste, Sonja! Jeg liker deg jeg også når jeg leser de syv tingene. Og punkt 3, hehe…av og til greier jeg det samme, og det er en god følelse faktisk 🙂

  2. #2 by Sonja DaA on 3 oktober 2007 - 5:00 pm

    Punkt 3 er noe som jeg er blitt innterpet gjennom hele oppveksten at man skal gjøre. Jeg trodde egnetlig at jeg var litt sånn veik når jeg ga meg når jeg visste at jeg hadde rett, men etter grudig selvransaking har jeg kommet fram til at det er en bra egenskap.

Legg igjen en kommentar

