Drømmevenner

Jeg er veldig fornøyd med vennene mine, og jeg ville ikke byttet dem ut for alt i verden, men om jeg kunne valgt meg noen nye venner, i tillegg til dem jeg har allerede, og jeg kunne valgt akkurat hvem jeg ville, så hadde lista sett sånn ut:

  1. Anne Kat. Hærland – Nå har jeg jo overtalt tina til å være stand-in enn så lenge, men jeg har fortsatt litt lyst til å gjøre meg til venns med the real deal.  Vi skulle vært spydige og bitre sammen, men på en veldig gøyal måte.
  2. Else Kåss Furuseth  – Jeg tror Else og jeg kunne blitt sånne venninner som hadde ledd så mye at andre jenter haddde hatet oss litt.  Vi skulle fnist og hatt interne spøker, og andre ville sagt at vi var teite og fjollete, men egentlig ville de bare vært misunnelige på hvor utrolig morsomt vi hadde det
  3. Eddie Izzard – Eddie og jeg skulle hatt lange diskusjoner om historie, religion og politikk, men på en rasende festelig måte, og han skulle vært meg masse om saker og ting, og dessuten hvordan man går i høyhælte sko.
  4. Joss Whedon – vi skulle sitte under et teppe med hver vår overdimensjonerte tekopp og hatt samtale på samtale om livet, døden og kjærligheten, spekket med popkulturelle referanser.
  5. Robbie Williams – Ja, jeg vet, dette er dømt til å mislykkes.  Jeg kommer til å oppdage enda 7 nye måter å få knust hjertet mitt på, men summa sumarum tror jeg det kommer til å bli verdt det.  Tenk tomannsnachspiel med meg, Robbie og en gitar.  (jeg ble forresten ferska da jeg på et møte satt og droodlet, og blandt annet testet ut hvordan etternavnet mitt passer sammen med Williams.  Det der var så flaut at jeg tror jeg må slutte å gjøre sånt)
, , ,

  1. #1 by Thomas on 5 oktober 2007 - 5:21 pm

    Nå gjenoppdaga jeg nettopp Spike i banneret ditt.

  2. #2 by Sonja DaA on 7 oktober 2007 - 9:52 pm

    Jeg liker at banneret mitt er såpass komplekst at man kan gjenoppdage ting i det.

Legg igjen en kommentar

