Stilling ledig

Jeg trenger altså en ny backup. Denne gangen skal backupen dessuten få vite at han er backup, slik at han ikke går hen og gifter seg med noen andre, sånn helt plutselig. Det er selvfølgelig sånn at om man finner seg en kjæreste, så brytes avtalen med øyeblikkelig virkning (med mulighet for gjenopptagelse etterpå, om det ikke skulle funke for deg og kjæresten – for det at jeg får meg kjæreste kommer tydeligvis ikke til å skje) Så hvis der er noen der ute som har tenkt «Vel, Sonja er ikke akkurat den jeg ville hatt som kone sånn i utgangspunktet, men om jeg ikke er gift innen 2016, så jo, kanskje, hun er nok bedre enn ingenting» så er altså nå øyeblikket å si ifra på. Tips om hvordan man, uten å bruke bloggen sin som kontaktannonse, kan finne en backup mottas også med takk.

Så noen artige søkeord som har tikket inn til bloggen min siden sist, sånn for å vise at jeg ikke bare er sutrete-singel, men også har humor (jeg leste et sted at når en kvinne sier at en mann har god humor, så mener hun at han er morsom. Mens når en mann sier at en kvinne har god humor, så mener han at hun ler av vitsene hans. Jeg synes det er uhyre fascinerende, uten at jeg helt kan si hvorfor. Uansett, hvis du vil ha en kone med god humor, så kan du altså bare gifte deg med meg, si «mårkjøtt», og jeg bryter ut i latter)

lære synskhet
hvordan ikke bli fyllesjuk
tyngdekraften er kul
egenskaper + godt koneemne
legebesøk naken
riming med i
hva vil si at gasser er ikke vektløse
hvordan bli uforelsket?
disney romertall
tær
blogg avslørt
mårkjøtt

,

  1. #1 by emelie on 8 oktober 2007 - 7:43 pm

    Hm.. har du noe godt svar på hvordan man blir uforelsket, da?

  2. #2 by kristin on 8 oktober 2007 - 9:41 pm

    Ja, HVORDAN BLI UFORELSKET?

  3. #3 by Thomas on 8 oktober 2007 - 10:13 pm

    Bump. Hvordan bli uforelsket? Vi trenger DEN posten, Sonja!

  4. #4 by Sonja DaA on 8 oktober 2007 - 10:20 pm

    Huh. Greit. Jeg tar et hint. Jeg er allerde i gang med å lage mentale notater. Post om hvordan man blir uforelsket kommer om en dag eller to. Eller … hvordan man kan prøve å bli det, jaffal.

  5. #5 by minneapolise on 9 oktober 2007 - 2:04 am

    “Vel, Sonja er ikke akkurat den jeg ville hatt som kone sånn i utgangspunktet, men om jeg ikke er gift innen 2016, så jo, kanskje, hun er nok bedre enn ingenting”

    For en sammentreff, det er akkurat sånn jeg har gått rundt og tenkt jo! 😉

  6. #6 by Sonja DaA on 9 oktober 2007 - 11:22 am

    Å – du er vel snill, Minneapolise. Jeg vil ikke akkurat avslå et slikt fantastisk tilbud (for du kommer med et tilbud, gjør du ikke?), men siden det vil innebære ganske radikale livsstilsforandringer for oss begge, tror jeg vi kalle det plan C (hvor plan B er en mannlig backup, og plan A er å faktisk finne noen å være gjensidig forelsket i)

  7. #7 by minneapolise on 9 oktober 2007 - 2:32 pm

    Ah, det er så typisk! :p
    jeg får vel holde meg til kjæresten da, med mindre plan A og B går i vasken (eller finner hverandre?)

  8. #8 by Esquil on 9 oktober 2007 - 10:38 pm

    plan A og B finner hverandre, hehe, der har du en bad day…

    ellers tror jeg du er et kupp for en ektemann, men at du ikke har valgt et gunstig forum for seriøse reservefrierier.

  9. #9 by minneapolise on 9 oktober 2007 - 11:40 pm

    Man må alltid være klar for worst case scenario Eskil, det lærer vi i management.

    Finnes det en topp ti liste over steder å finne seg en backup-fyr? Jeg føler det har blitt forsket alt for lite på dette feltet..

  10. #10 by Sonja DaA on 10 oktober 2007 - 9:30 am

    minneapolise: Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønte hva du mente med at «A og B» finner hverandre. Jeg tenkte kanskje du mente at de merget inn i et alternativ eller noe. Det er helt klart bloggemateriale i «Hvordan finne seg en backup», men jeg er tydeligvis ikke den rette til å skrive den.

    Esquil: Jeg vet, men det vil ikke stoppe meg fra å prøve.

  11. #11 by minneapolise on 10 oktober 2007 - 3:13 pm

    Jeg mente bokstavelig talt finner hverandre, som i at Mann B plutselig skjønner akkurat hva det er du ser i Mann A, og Mann A tenker at Mann B har en ganske spretten og fin rumpe, så er plutselig begge alternativene borte på en gang.

  12. #12 by Sonja DaA on 10 oktober 2007 - 3:34 pm

    Du virker mistenkelig opptatt av at jeg ikke skal ende opp med noen mann, Minneapolise. Jeg tok i utgangspunktet tilbudet ditt som et pity-tilbud, slik at jeg ikke skulle føle at ingen ville ha meg, men om der er oppriktig interesse, så kan jeg bumpe deg opp til plan B (plan A er fortsatt å finne en mann, og da fortrinnsvis Robbie Williams – som elsker meg). Nå hva sier du? Om det ikke skulle funke for deg og kjæresten, og Robbie ikke klarer å finne meg, innen 2016, så flyter vi sammen, får oss en haug med katter, og ser på såpeserier på ettermiddagen og reiser på Danskebåtcruise sammen to ganger i året?

  13. #13 by minneapolise on 10 oktober 2007 - 5:39 pm

    Hjelp, nå er jeg veldig glad kjæresten ser ut til å ville beholde meg. Liker veldig godt katter, men en haug av dem? såper?? danskebåt to ganger i uka???
    Tror jeg kommer til å klynge meg ekstra på Chris i dag 😉

  14. #14 by Esquil on 10 oktober 2007 - 8:45 pm

    hehe bra kommentarfelt 🙂

    Det er derfor jeg gjør meg best som plan A, skjønner jeg. Jeg er kanskje ikke mye til kar, men har en ekstremt høy terskel for å gå inn i funderinger rundt sprettenhet og finhet på Plan B’s seteparti.

  15. #15 by Sonja DaA on 10 oktober 2007 - 11:03 pm

    minneapolise: Tenk på meg, da, som ikke liker katter noe særlig i utgangspunktet en gang. Jeg unner deg også å heller å være med kjæresten din, så får vi kalle dette Plan et godt stykke ut i alfabetet.

    Esquil: Lanserer du deg selv som kandidat til plan A? Huh. Det er notert.

  16. #16 by minneapolise on 11 oktober 2007 - 12:13 am

    Da har vi en avtale Sonja!

    Og her dukker det faktisk opp en plan A. Ironisk nok han som påsto dette ikke var et gunstig forum for seriøse reservefrierier 🙂

    Du må komme deg på msn så vi kan diskutere gutteromper sammen Eskil, jeg gleder meg! 😀

  17. #17 by Esquil on 11 oktober 2007 - 1:48 am

    sonja: på de 7 årene fra 1999 og til i sommer var jo du den eneste single jenta jeg traff, familie og helsepersonell bortregnet. Så vi har på en måte allerede kommet til 7-årskrisa.

    minnea: høy terskel betyr pføy og æsj og fysj.

  18. #18 by Sonja DaA on 11 oktober 2007 - 5:36 pm

    Takk minneapolise og esquil, dette har vært virkelig terapautisk, jeg er over «jeg-kommer-til-å-være-singel-for-alltid-og-dø-alene»
    -krisen for denne gang. Dere er på lista.

Legg igjen en kommentar

