Tre juleting for blogglesere

Jeg tar juleferie nå, og vet ikke helt hvordan det blir med nettilgang framover. Mulig det blir stille her en ukes tid. Eller kanskje ikke.

Jeg har tre juleting jeg vil dele med dere, da:

Juleeventyret fra i fjor.

Bildet av julekrybben (Det med stjernen er ren flaks; jeg kunne ikke plassert krybben min bedre om jeg hadde planlagt det)

Legg merke til kamelen med flosshatt

(klikk på linken i teksten for større bilde)

Fin sang, med kjent melodi, men ikke på Tjekkisk:

God jul! Plutselig tilbake.

,

  1. #1 by emelie on 21 desember 2007 - 6:10 pm

    God jul, ja 🙂

  2. #2 by Mona on 22 desember 2007 - 1:24 am

    Smurfen gjør ALT!

  3. #3 by Miss Piggy on 22 desember 2007 - 12:28 pm

    *HAHA* Jeg hadde ikke lagt merke til Smurfen!! Utrolig bra!!! 😆

  4. #4 by Sonja DaA on 22 desember 2007 - 12:34 pm

    Det er ikke ordentlig jul, før du har en smurf som spiser en burger!

  5. #5 by C on 22 desember 2007 - 1:40 pm

    God jul, Sonja!
    Det er den beste julekrybben jeg har sett ever!

  6. #6 by t on 22 desember 2007 - 3:31 pm

    Er det… en kamel med flosshatt? Jeg vil også ha en kamel med flosshatt!
    God jul!

  7. #7 by Undre on 23 desember 2007 - 8:45 pm

    God jul, Sonja!

  8. #8 by Sonja DaA on 30 desember 2007 - 12:14 am

    Takk skal dere ha – håper dere har en fin jul!

Legg igjen en kommentar

