Trenden fortsetter

Hvis jeg gjør noe to ganger på rad, så er det en trend, er det ikke?  Nok en gang skal jeg blogge om noe jeg ikke har gjort ennå.  Denne gangen skal jeg reklamere for et tilbud som jeg ikke har benyttet meg av, men som jeg er overbevist om at er helt fabelaktig.

Jeg har tenkt på det i flere år, men det er aldri blitt noe av, men jeg tror nå i sommer; da er vi der!  Jeg snakker om Widerøes Norge Rundt-billetter.  Betal en pris, så får du reise så mye du vil.  Litt som interrail, bare det er med fly istedenfor tog, og du kan kun reise i Norge, og jeg tror du må ha bestemt ruten på forhånd (og prisen for årets minst presise sammenligning går til…)

Der er forskjellige valg man kan ta, jeg kommer nok til å gå for to uker i de to sørligste sonene.  Jeg har satt opp en rute i dag, som jeg tror kan funke, innom 5 byer på to uker, besøke slekt og venner i ett digert jafs i løpet av fellesferien.  Jeg har fått det til å gå sånn noenlunde opp med hvor jeg vil ukedager, og hvor jeg vil helger.  Nå er det bare å sørge for at folk holder seg hjemme når jeg bevilger deres by et besøk.

  1. #1 by Frøken Makeløs on 11 januar 2008 - 8:09 pm

    Åh, så lurt! Jeg vil og!

  2. #2 by Sonja DaA on 12 januar 2008 - 12:49 am

    Ja, det er kjempesmart om man kjenner folk som bor på litt mindre plasser, som man ikke får besøkt uten å måtte ut med flere tusen-lapper. Nå kan man ta fem og fem i slengen.

  3. #3 by XmasB on 15 januar 2008 - 10:14 am

    Den var ikke dum. Hadde vært fint om de hadde en tilsvarende løsning for en enkelt uke også. Tror kanskje to uker på farta blir litt mye denne sommeren, dessverre.

  4. #4 by Sonja DaA on 15 januar 2008 - 6:49 pm

    Ja, jeg tror det var ukestilbud før, men det er tatt bort. Det er 3 år siden jeg kom over dette tilbudet – og fant det genialt, og det er først i sommer jeg får til å bruke det, så du får bare planlegge langt fram i tid.

Legg igjen en kommentar

