Kålturur

Kulturåret ser ut til å bli en bra ting, hadde det ikke vært for all den jævla kulturen over alt.  Nå skal det liksom ikke være mulig å på bar lenger uten at noen står der og leser dikt i et hjørne?

  1. #1 by Frøken Skavlan on 13 januar 2008 - 9:28 pm

    Det er faktisk ikke mulig å vente på trikken i Oslo uten å få reklame for kulturåret midt i trynet..
    (I hvert fall ikke her jeg bor)
    Håper det er litt kultur igjen til jeg kommer meg hjem til foreldrene mine i Sandnes en gang ut på våren.

  2. #2 by Thomas on 14 januar 2008 - 9:09 am

    Jeg hadde en kul turpå T-banen i dag. Det henger nemlig nye reklameplakater hvor det står Vennligst ikke poke føreren.

  3. #3 by groftekanten on 14 januar 2008 - 8:22 pm

    Jeg koser meg med det jeg 🙂 Diktlesing er faktisk ganske koselig …syns jeg.
    Jeg hadde kanskje blitt litt mer muggen hvis det var en trekkspiller jeg fant sittende på en krakk og trekke og dytte på instrumentet sitt.

    Men jeg lurer jo egentlig litt på om jeg kommer til å merke så veldig mye mer til kultur i år enn normalt. Skal bli spennende å se.

  4. #4 by Sonja DaA on 14 januar 2008 - 9:17 pm

    Frøken Skavlan: Jeg skal prøve å ikke bruke opp all kulturen før i juni, så du får med deg litt, jaffal.

    Thomas: Beste linken! Og den reklamen tror jeg jeg også hadde likt.

    Groftekanten: Jeg er nok over gjennomsnittlig glad i dikt jeg også, men alt til sin tid. Ikke så kult når man sitter på pøbb, og en sånn helt uoppfordret ikke bare går på scenen og begynner å sitere, men også gir beskjed om at de som vil snakke versågod får gå et annet sted.

  5. #5 by groftekanten on 15 januar 2008 - 9:51 am

    Jeg opplevde en gang på en pub en diktleser som leste sine egne erotiske dikt. De var ikke akuratt moderate 🙂 De var ordentlige veldig grove og direkte ekle. Akuratt det kunne jeg unnvært. Det ble litt ekkelt. Litt sånn å bli flau på andres vegne samtidig som man føler det litt ekkelt. Jeg husker jeg var litt redd for å møte ham utenfor puben i en mørk gate en regnfull kveld etc…

  6. #6 by Sonja DaA on 15 januar 2008 - 6:50 pm

    groftekanten: He he – som sagt: alt til sin tid!

Legg igjen en kommentar

