Har dette noensinne skjedd før i den kjente delen av universet? 2.

«Eg har jo ikkje ti te å verr forkjølte nå!»

Jeg tror jeg har ytret disse ordene samtlige ganger jeg har vært forkjølt i voksen alder.  Men nå; forkjølt.   Samtidig som jeg ligger greit an tidsmessig på jobben (noe som egentlig er en sensasjon i seg selv) så jeg kan ta meg en ettermiddag eller to fri, har ingen egentlige planer resten av uken (bortsett fra trening, som jeg skulker skummelt lett) og selv om jeg skal på en fest som jeg gleder meg til på lørdag, så merker jeg at jeg greit kan tenke meg å ta det rolig med et par glass vin, og bare dra hjem når de andre går ut på byen, uten at jeg føler jeg går glipp av The Time Of My Life.  Dessuten har jeg et lass med DVD’er jeg skulle ha sett.

Så mine damer og herrer, bloggere og bloggerinner: Jeg tror dette er et historisk øyeblikk, for aldri før er disse ord blitt ytret:
«Jeg har helt greit med tid til å bli forkjølt nå.»

(dette betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke lever i et snørrhelvete, er ganske sikker på at forkjølelsen kommer til å ta livet av meg eller at det er forfryktelig synd på meg)

  1. #1 by ~SerendipityCat~ on 17 januar 2008 - 10:39 pm

    Dette fenomenet har jeg ikke hørt om nei….Er det lov å si gratulerer? Kanskje det er det mystiske livets måte å si til deg på at akkurat nå har du lov til å ta deg en pause. Du må riktignok lide litt med feber og snørr og det er selvfølgelig forferdelig synd på deg, men du slipper i alle fall ekstremt dårlig samvittighet over jobb! 🙂 Håper du klarer å få noen dager med tid til deg selv, innhugg i DVD-samlingen og litt kos med venner, før du tusler hjem til en god, myk dyne som er med på å pleie deg tilbake til normalen!

    God bedring! 🙂

  2. #2 by Sonja DaA on 18 januar 2008 - 9:45 pm

    Takk skal du ha. Jeg har inført 6-timersdag denne uka, og det funket veldig bra for meg. Kan godt tenke meg å fortsette med det, selv etter jeg er frisk, ja.

Legg igjen en kommentar

