Scenefyrverkeri!

Siste delfinale i Norsk Melodi Grand Prix 2008.  Her er mine tanker:

1.  Avalanche -Two Monkeys  (on the roof)

Han ser ut som en ny Jahn Teigen.  Men nei, jeg husker dem!  Oi, skingrende stemme.  Jeg smiler, det må bety at jeg liker det, men jeg får litt samme følelsen som jeg (oi, det skingrer igjen) har fått på flere av sangene: som om det er en kul låt, men så har de tatt vekk akkurat det kuleste, og bare framført resten.

2.  Maria – Hear me when I’m calling

Årets Gyda!  Det er alltid en litt stor, men pen dame i MGP.  Hun pleier ikke gå videre.  Jeg hadde sånne bukser en gang.  Jeg likte dem veldig godt, og jeg merker jeg savner dem litt.

3.  Ole Ivars – Som i himmelen

Dette er Ole Ivars, ja, høres ut som alt annet jeg har hørt av dem.  I år blir første året noen anklager seg selv for plagiat.  Bli ferdig!!

4.  Lene A. – Sillycone (sic!) Valley

Hun er pen, da.

5.  Torstein – Eastern Wind

Akkurat som samesangen, bare på engelsk.  Prøver å like den, fordi jeg liker Christian så godt, men klarer det ikke helt.

6.  King of Trolls – Far Away

Dette minner meg om noe.  Return møter Secret Garden møter noen som har kledd seg ut som hunere.  Jeg heier litt på denne.

  1. #1 by paul on 26 januar 2008 - 6:40 pm

    Jeg er for 6, i hvert fall etter din beskrievelse… (ikke at jeg kjenner til noen av dem, så da er det vel ikke akkurat veldig fundert)

  2. #2 by Sonja DaA on 27 januar 2008 - 11:08 am

    He he – jeg var kanskje ikke helt objektiv i min beskrivelse her, men er glad du synes så.

Legg igjen en kommentar