Flere bilder fra mobilen min

Jeg leverte inn bilder fra mobilen min til Fotokonkurransen i Bloggidol, og de gjorde det overraskende bra, til tross for at jeg måtte velge bort de bildene jeg helst ville bruke, fordi jeg har fortalt om dem til en av dommerene før, så disse, og andre bilder det ikke var plass til kommer her.

Først altså taggingene av undergangen min. Jeg synes det er så fabelaktig at om man først skal tagge noe, at man velger akkurat disse ordene.

ADHDgøy

Det er malt over nå, da, så jeg er veldig glad for at jeg fotograferte dem før de forsvant.

Jeg er ikke så god på rettskriving som jeg skulle ønske jeg var, men å se sånt som dette henge på oppslagsrtavla gjør meg rett og slett litt trist.

Inntresangt

Til sist skuffen min på jobb. Jeg har et problem, jeg vet det, men jeg klarer ikke la være. Jeg smugspiser sjokolade, når verden går meg i mot (peanøttene er dessuten tyvgods).

Sjokoskuff

Det er dessuten en historie bak hvorfor det akkurat står Skibavigå på kaka, det er ikke helt tilfeldig, men det får vi ta en annen gang.

  1. #1 by Red. on 28 januar 2008 - 7:27 pm

    pga skibavigå, og pga at jeg kan se hvem som sender inn, og pga skrivestil, gjettet jeg at det var ditt bidrag. så jeg kunne lizzm ikke stemme på deg da. men det var et koselig bidrag.

    jeg skjønner ikke hva som står på det nest siste bildet…

  2. #2 by Liss&Fitness on 29 januar 2008 - 8:56 am

    Litt grafitti kan lyse opp grå betong, det samme gjør den fargeglade godteribildet ditt…hi..hi …ligger virkelig alt dette snopet i en skuff på jobben din?

  3. #3 by Sonja DaA on 30 januar 2008 - 10:52 am

    Liss: He he, «lå» blir vel riktigere å si. Nå er det bare tompapiret igjen, som jeg ikke helt har funnet ut hvordan jeg skal få smuglet ut.

  4. #4 by Esquil on 30 januar 2008 - 11:40 pm

    hvis du ikke kan lese denne kommentaren, betyr det at kommentarfunksjonen din er ute og sykler.

    (forrige kommentar ble spist, næmlig)

  5. #5 by Sonja DaA on 31 januar 2008 - 8:53 am

    Esquil: Du ble oppsnappet av søppelpostfilteret mitt (jeg digger de som har oversatt wordpress (ordpressa?) til norsk). På nestsiste bilde står det «inntresangt». Det er min påstand at noen stavefeil gjør mer vondt enn andre, og jeg derfor kan henge dem ut på nett, selv om jeg er en dårlig staver selv. Og jeg synes godt at du kan stemme på meg selv om du gjetter at det er meg. blunkefjes

  6. #6 by Zulu on 1 februar 2008 - 9:42 pm

    Det ser ut som om skuffen din har et problem 🙂

  7. #7 by Sonja DaA on 1 februar 2008 - 11:44 pm

    Jeg liker at du velger å klandre skuffen!

Legg igjen en kommentar

