Winkie slår til igjen?

Hvis du ikke har lest denne boken , om Winkie, teddybjørnen som blir terrormistenkt, kan jeg virkelig anbefale deg å gjøre det.  Det er helt klart den snodigste boken jeg noensinne har lest, den gjorde meg både glad og lei meg på en gang.  Dessuten ga den denne nyheten, om Teddybjørnen som skapte terrorfrykt på Bardufoss, ekstra dybde.

(jeg vet at dette innlegget gir inntrykk av at jeg ikke har forstått historien i boken i det hele tatt, men det var bare for bra til å la være)

,

  1. #1 by Frøken Makeløs on 30 januar 2008 - 10:24 pm

    Åh, den så kjempefin ut! Den skal jeg lese! 🙂

  2. #2 by Sonja DaA on 1 februar 2008 - 10:02 am

    Gjør det!! Og la meg vite hva du syntes.

Legg igjen en kommentar

