Johnny og jeg

I natt drømte jeg om Johnny Depp.  Vi kom svært bra over ens.  Og ikke bare det, han fortalte meg at han drømte om meg også, og så snart han våknet, skulle han sette inn alle ressurser for å finne meg i RL (det var sånn han ordla seg «Jeg skal sette inn alle ressurser for å finne deg i err ell».  Johnny Depp snakker norsk, hvem skulle trodd det?  Og han går i Jack Sparrow-kostymet når han er på sjekker’n i drømme).  Uansett, jeg regner med at det ikke tar så all for lang tid før han finner meg, og henter meg i sin private jet eller noe, så da stikker jeg. 

Jeg irriterte den lilla feen hans veldig senere på natten da, så dette er med forbehold om at hun ikke har gjort alvor av truslene sine om å fraråde ham å lete etter meg.  Johnny hører nemlig alltid på rådene til den lilla feen sin. 

,

  1. #1 by paul on 1 februar 2008 - 10:34 am

    Jeg drømte av ham en gang jeg óg, men jeg var ikke akkurat begeistret av trusslene hans å finne meg… Og lilla feen hans sparka meg.

  2. #2 by Iversen on 1 februar 2008 - 10:44 am

    har du spilt Twilight princess og sett Pirates of the Caribbean før du la deg igjen nå? Sonja da.

  3. #3 by Strekker on 1 februar 2008 - 1:48 pm

    Fins den lilla feen andre steder enn Hennes Majestets plagede sinn?

    Jeg drømte om abre i natt, jeg. Hei, abre! 🙂 Du hadde ikke på deg Jack Sparrow-kostyme, altså.

    Og jada, jeg skal bruke mindre tid på ørkesløs blogging og mer tid på pensum.

  4. #4 by abre on 1 februar 2008 - 2:13 pm

    Hadde jeg ikke? Tør jeg spørre… Nei. Vi lar det ligge.
    🙂

  5. #5 by Strekker on 1 februar 2008 - 3:05 pm

    abre: He he. Du hadde t-skjorte og bermudashorts, intet mindre. Så det var intet vovet spørsmål. Og så het du egentlig Øyvind Espen, sånn I-err-ell. Og så ble du yngre jo lenger drømmen varte.

    Og så var jeg ganske skremt da jeg våknet.

    😉

  6. #6 by Frøken Makeløs on 1 februar 2008 - 10:10 pm

    Åh, heldige Sonja! Hils Johnny fra meg! 🙂

  7. #7 by Sonja DaA on 1 februar 2008 - 11:50 pm

    paul: HVA!? Er det ikke bare meg, altså?

    Iversen: Nei, faktisk ikke, uti vår hage, opptak av the O.C og litt meningsløs surfing var det jeg gjorde før jeg la meg. Det må jo bety at det ikke var underbevisstheten min som jobbet her, men at Johnny og jeg virkelig møttes i en alternativ drømmeverden.

    Strekker: Den lilla feen er jo Johnny sin, så det vet jeg jo ikke. Glad for å se at det er flere enn meg som drømmer om bloggere. Jeg har en hel liste med bloggerdrømmer jeg har hatt et eller annet sted.

    Frøken Makeløs: Will do. Har ikke hørt noe fra ham ennå, så det er mulig at den lilla feen driver og stikker kjepper i hjulene for meg. Lever i håpet.

  8. #8 by Frøken Makeløs on 2 februar 2008 - 12:42 am

    Han må bare finne ut hvordan han skal dumpe Vanessa først skjønner du vel. Hun er jo en fragil skapning, så han må gå litt varsomt frem. Men det er klart han dukker opp hos deg etter hvert, du er jo Dronningen av Alt!

Legg igjen en kommentar

