Hvor kommer gul fra?

Jeg liker altså de søkeordene som fører folk inn til bloggen min så godt.  Og siden bloggtørken min ikke ser ut til å gi seg, så deler jeg dem med dere nå.

Kan jenter bruke støvsuger?
bruksanvisning for kvinner
«stilling ledig» kjæreste
lusa på gangen hvilken gang
11 & «på en skala fra 1 til 10»
hvilken dato er nyttårsaften?
hvor kommer gul fra
lei av for trange bukser?
hvilken nytte gjør ulven
skremmer menn på date

Og til deg/dere som til stadighet googler «Sonja rocker»: Ja, det gjør jeg.   Sånn.  I morgen blir det dikt, og hvis ikke ting bedrer seg, så begynner jeg nok å matblogge igjen snart også.

  1. #1 by annikken on 15 februar 2008 - 12:14 pm

    Jeg har plutselig opppdaget bloggen din (skjønner at jeg burde gjort det mye før..) Henger med her og satser på at bloggtørken forsvinner snart!

    «kan jenter bruke støvsuger» og «bruksanvisning for kvinner» må være fra samme idiot….

  2. #2 by Sonja DaA on 15 februar 2008 - 2:20 pm

    Så koselig! Jeg merker faktisk at det løsner litt nå, og jeg synes det har vart lenge nok.

Legg igjen en kommentar

