I anledning valentinsdagen

Ikke et kjærlighetsdikt

Jeg har ikke i flere dager planlagt
hvordan jeg skal kle meg

Jeg har ikke tenkt ut
i minste detalj hva jeg skal si

Jeg ser aldri på deg når jeg vet du ikke merker det
og når jeg lukker øynene er du heller ikke der

Jeg ville aldri skrevet
et kjærlighetsdikt
til deg

Men jeg vil at du skal vite
at jeg bruker mye energi
på ikke å elske deg

That’s right, I have nobody.

, ,

  1. #1 by Miss Piggy on 14 februar 2008 - 3:48 pm

    Hmm… Noe sier meg at du faktisk har gjort alt dette likevel.. *fnis*

  2. #2 by Frøken Skavlan on 14 februar 2008 - 10:53 pm

    Det er ikke enkelt å ikke føle..:)

  3. #3 by Sonja DaA on 15 februar 2008 - 2:18 pm

    Miss piggy: Ingen kommentar.

    Frøken Skavlan: Ja, det kan være vanskeligere enn å føle også.

  4. #4 by Galithralia on 17 februar 2008 - 1:00 pm

    Er enig med miss Piggy her hehe, hvordan tilbrakte du dagen da?

Legg igjen en kommentar

