Beste overskriften

Det er ikke det at jeg heier på fugledrap, men når det resulterer i slike fantastiske bokstavrim av en overskrift, så klarer jeg ikke annet enn å bli litt glad inni meg:

spysjuk!

(Klippet fra dagens Rogalands Avis.  Hele artikkelen kan leses her.  Der har de desverre kuttet ned overskriften.  Selv ville jeg heller prøvd å finne en måte å få stappet «med salongrifle» inni der også, men det er nå bare meg)

,

  1. #1 by Strekker on 11 mars 2008 - 7:50 pm

    Nei, det er nå ikke bare deg (ad salongrifle).

  2. #2 by Strekker on 11 mars 2008 - 7:52 pm

    (Og jeg kjenner faktisk ham som lagde denne overskriften. Han var gresselig fornøyd med seg selv.)

  3. #3 by Strekker on 11 mars 2008 - 7:54 pm

    (Beklager spam, må bare på det mest bestemte avkrefte rykter om at jeg snuser på wordpress. Lenkene i kommentarene ovenfor var en inkurie. Nemlig.)

  4. #4 by Randi on 11 mars 2008 - 10:08 pm

    Stilig – sånn blir det god journalistikk av…..

    (Strekker; Kan forstå blyhagl, men hvordan jakter man med en død sau? )

  5. #5 by Sonja DaA on 11 mars 2008 - 11:29 pm

    Strekker: He he, fine. Jeg likte bildeteksten også. Den var så veldig rett på sak. Og «inkurie». Du kan så mange bra ord.

    Randi: Jeg vet hvordan man jakter med død sau. Man trenger en diger sprettert…

Legg igjen en kommentar

