Aldri så godt at det ikke er galt for noe

Jeg har vært i hovedstaden og laget film. Det var altså så moro, at jeg ikke klarer å fortelle om det uten å fremstå som sånn dustedame som er ukritisk positiv til alt mulig. Og det vil jeg jo ikke. Så derfor velger jeg å fokusere på det negative:

  • Jeg måtte sove med morderchinchillaene (ikke la dere lure, Iversen vil påstå at de er søte og snille, men jeg hørte dem plotte rømningsforsøk fra buret, for å drepe meg i søvne. Heldigvis hadde lukene i buret en sånn ståltrådhempe som chinchillaen ikke klarer å åpne, så jeg overlevde).
  • Jeg var prinsesse, men måtte dra før Prince Charming dukket opp. Det var riktignok andre prinsesser der også, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde klart å ta dem, om det hadde kommet til en slåsskamp.

Jah. Det var vel det. Resten av tiden stod jeg stort sett og gliste og hoppet opp og ned og sa ”jeg har det så gøy, jeg har det så gøy”.

  1. #1 by Thomas on 15 april 2008 - 9:38 pm

    Kanskje det er på sin plass å nevne her et sted at jeg tror Prince Charming kanskje er litt mer Charming på film.

  2. #2 by Sonja DaA on 15 april 2008 - 9:49 pm

    Charming eller ikke, du skal ikke undervurdere effekten selve gesten her har på et pikehjerte, Thomas.

  1. Givende søndag

Legg igjen en kommentar

