123-meme

Iversen tagget meg med et sånt merkelig bok-meme. Det man skal gjøre er følgende:

  • Plukk opp den boka som ligger nærmest.
  • Slå opp på side 123.
  • Finn den femte setningen.
  • Post de neste tre setningene.
  • Tægg fem andre stakkarer og husk å nevne hvem som tægget deg.

Den boka som ligger nærmest pc’en er Mads Ringås Rudolf-rebusen, fordi jeg ikke rydder, og bare setter ting inn i dvd-hylla når de ligger i veien. Det er en parodi på Da Vinci-koden (jeg har tre forskjellige parodier på Da Vinci-koden, jeg vet virkelig ikke hva som er galt med meg). Setningene som da skal presenteres er (tror jeg. Jeg blir forvirret av oppgaven. Skal jeg telle med den første halve setningen som er på siden? Skal jeg skrive fra setning fem og utover, eller skal jeg begynne på neste setning? Jeg er så glad jeg er ferdig med eksamener og slikt for alltid):

Mens den kjørende samen i forsetet forsøker å gjenoppleve smaken fra den saftige, stekte løken, lukten fra det sprø baconet og poppelyden fra den varme ostegrillen, drømmer de sovende pasasjerene i baksetet om gull og grønne skoger. Kirsi fantaserer om postasken hun holder i hendene er full av diverse rikdommer, mens Rehmer drømmer om å bli renvasket fra denne triste saken. Da kan han nemlig fortsette med det han lever og ånder for, nemlig å designe marsipan.

Jeg tagger ingen, fordi jeg er en rebell som ikke alltid følger alle reglene.

  1. #1 by Thomas on 22 mai 2008 - 11:57 pm

    Jeg har lest en av disse parodiene… den var faktisk ganske morsom!

    (Den av han artigkaren fra TV (Nytt på nytt?))

  2. #2 by Sonja DaA on 24 mai 2008 - 12:14 pm

    Madonna-gåten, ja. Det er en av dem jeg har. Den likte jeg bedre.

Legg igjen en kommentar

