Kommer snart på Sonjas ordentlige blogg: Gjest!

Jeg har ordnet meg gjesteblogger! Hvor kult er ikke det? Jeg har tidligere omtalt henne som en av min beste venninner, og vil benytte anledningen til å komme med en liten rettelse på en feilinformasjon jeg kom med i kommentarfeltet der. Det var ikke Dance with a Stranger hun var på da hun trodde hun var på U2-konsert, men Stage Dolls.

Gled dere til torsdag eller fredag. Da braker det løs.

,

  1. #1 by emelie on 27 mai 2008 - 8:12 pm

    oioi, gleder meg 🙂

  2. #2 by Sonja Dadam on 28 mai 2008 - 11:12 am

    Jeg også. Og jeg har en mistanke om at dere to kommer til å like hverandre.

  1. 2 år med blogging: Brutte løfter og knuste drømmer « Sonjas ordentlige blogg

Legg igjen en kommentar

